Är sååå glad!!

-34b76e26d835c1b19e62039fe0c1f22.png

Kolla varifrån!

Jag o Matte var på 30 årsfest igår!! Godingen Stina Sander fyllde år!!! Vi tog det väldigt lugnt! Matte körde o jag tog pytte :) var på min vakt hela tiden :) Alltid kul att träffa nya människor.  
Ja, jag är sååå glad!! Varför? Jag vann första pris på tipspromenad!!! Ok, första priset gick till den som...hade minst rätt :) fast i efterhand är jag glad.....middag hos familjen Sander!!!! Tack Stina o Peter för en härlig fest!!!! 
Kramkram!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilket härligt pris!!! Sådana vill man alltid vinna oavsett hur man vinner dem!!!! Flest rätt eller jumbopriset, det spelar ju ingen roll!!!



Ses imorn!!!

Kram

2010-03-21 @ 12:13:45
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Linda L-Å

Vad mysigt!!

Kramis

2010-03-21 @ 16:24:28
Postat av: Åse

Du menar inte att du klarade väskan denna gången. Ha, ha. Det är bra du sköter dig, vis av dina misstag!!!

Ses i morgon?

Kram åse

2010-03-21 @ 16:58:09
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0