Mysigt :)

0-3096041e5001ca8621c1fe987d379d09.png

Kolla varifrån!

Jag o Emil tog en promenix innan kvällsmaten. Jättemysigt :) det var inte igår vi promenarade. Inte konstigt.. Antingen ska crossen eller fyrhjulingen  med hihihi!!! Vi gick o pratade om allt möjligt. Mycket prat om Affe :) hela familjen Nyberg längtar till 30 april!!! HUSVAGNSUPPSTÄLLNING!!! Efter detta så kan vi inte göra ngt på helgerna här hemma, för då är vi på Malö, enligt Matte :)))) han är så himla rolig!! Tänk vad livet kan förändras!! Näpp, sängsax!!! Glöm inte av vad jag alltid tjatar om, o jag tänker aldrig sluta tjata om det. För det är jätteviktigt!!! TA VARA PÅ VARANDRA!!! 


Kommentarer
Postat av: Annika Metsävainio

TUUUUUT TUUUUT

2010-03-23 @ 21:20:13
Postat av: Helen

Mysigt med promenad!!!



Förlåt, men jag fattar inte kommentaren du gjorde.... Gravidhjärnan har verklgen börjat göra sig påmind....



Nu blir det äntligen (!) min egen säng!!!!



Kram

2010-03-24 @ 22:06:53
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Åse

Det låter mysigt med samtalspromenad med Emil. Ofta så hinner man inte med sådana där mysstunder.

Kul att träffa dig och alla andra i måndags. Synd bara att det blir så sällan.

Kram på dig från mig (Åse)

2010-03-24 @ 22:30:28
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0