Här kommer lite till : )

Det är såå himla kul att blogga!!! Städandet innan gästerna kommer startade i morse och nu äntligen kan vi ta det lite lugnt, och vad gör jag tro?! Bloggar!!! Har lite nya kort som ska in. Nu är dukningen komplet. Är lite stolt faktiskt får jag säga. Någon har sagt till mig; "Tro på dig själv", och det gör jag. Ja, jag vet, det är lite rörigt i min blogg, men det blir säkert bättre när man väl har kommit igång bättre. Ska skriva om vår resa till härliga Sälen under jul också, men det kommer efter nyårfesten, för den måste ju in. Ber till gudarna där uppe att gästerna går med på att vara med på min blogg. Lite rödvin på småtimmarna, så är alla positiva hahaha!! 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA UNDERBARA VARELSER SOM JAG KÄNNER DÄR UTE!!!!!!!

Kramar på er!



 
Är nöjd med dukningen. Köpte en ny vattenkaraff också från eva solo.
Man måste ju ha vatten till rödvinet : )





Här står jag, nöjd förstås. Ja, jag har min pyjamas på mig, och vill ni veta vad klockan var då? Jo, 16.04. De ni, slå det om ni kan. Man måste provsmaka det röda vinet också. Detsmakade utmärkt!! Det kommer in en efterbild på mig sen hoppas jag haha!!

Ha det allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Gott nytt år sötis!!!



Tycker att du ska ta emot gästerna i pyjamasen!!! Vore inte det skoj?!! Camilla kommer nog skratta sitt härliga skratt!!!



De svarta tallrikarna och karaffen blev pricken över i:et!!!! Den karaffen kan du ju servera te i oxå!!!



Ha nu en underbart rolig kväll!!!



Kram från herr och fru Larsson

2008-12-31 @ 16:54:42
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Veronica

GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCKSÅ!!

ÖNSKAR VERONICA MED FAMILJ

2009-01-01 @ 02:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0