Hej vad det går!!

Ja, nu är jag här igen!! Lite kul är det allt. Jag har redan fått en kommentar,, av min underbara vän och arbetskamrat, Helen!! Vad roligt att se att det faktiskt funkar. Tänk vad det går fort i utvecklingen : )Här kommer lite kort på min underbara familj!!


Här är Emil9 år mitt i kvällsmaten. Hans kommentar: Tog Emil på bar gärning när han åt kvällsmat! Vad gör du? sa han. Vänta du bara tänkte jag.




Här är Rasmus direkt från duschen. Han vill gärna vara med på kort. Blir det bra så här var hans kommentar. Ja, vad säger man hihi!!



Här är min älskade man, Mathias. Jag frågade faktiskt om han ville vara med i min blogg och det ville han. Då kan man bli tagen på bar gärning. Det får han stå ut med. Ja, han pratar MYCKET i telefon. Tänk om inte mobilen fanns, vad SKÖNT!!



Här kommer lite snabba kort på vår nyårsdukning också, men titta inte för mycket på tapeterna för de är i från 1800-frost, men vi ska ta tag i det, men vi ligger lite lågt just nu med det. I morgon när det är nyårsafton så kommer Peter och Camilla med sina barn, Anton, som går i Emils klass och Emmie som går i nollan. Tobbe och Linda kommer också med deras 3 barn. Sist men inte minst kommer Fredric Regne´r. En kär barndomsvän till Matte. Ska försöka ta lite kort på maten också, vi ska nämligen äta tonfisk!! Inte i plåtburk nu om ni trodde det, nej färsk vara ska det va.

Blev rätt nöjd själv faktiskt om man får säga det.


Lasse Åberg är vår favorit.


Kryssantemum i lime och lite silver strån, toppat med svart ståltråd.












Kommentarer
Postat av: Bea

Gott nytt år till dig :)

2008-12-30 @ 22:04:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: lina

Hej! :)



SNälla jag behöver lite hjälp, har beslutsångest.

Kika in på min blogg och hjälp mig, snälla!:)



Kram <3

2008-12-30 @ 22:04:34
URL: http://wir.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gott nytt år till dig också!!

2008-12-30 @ 22:10:29
Postat av: Helen

Hej igen!

Vad roligt att så många redan läser din blogg!!! Är det många med mig som säger Äntligen!!! Vad söta dina pojkar är (matte inräknad)!!!! Kul att du nu får anledning att smyga runt med kameran i högsta hugg för att få någat att skriva om!!!



Det är lika fint som vanligt hemma hos er och du är ju så otroligt duktig på fina dukningar! Hoppas ni får skoj imorn. Men det vet jag ju att ni får! Man har alltid kul i ditt sällskap!! Hälsa alla!



Puss och kram!!

2008-12-30 @ 23:19:19
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0