DET TRODDE NI ALLT VÀ!!!

Lurade!!! Det kommer ingen fortsättning än :) Är lite småhängig.. Skulle lägga in ett idag, men struntade i det. Det blir inte bra om jag lägger in ngt och inte känner för det. Det kommer strax, det lovar jag. Var och beställde nya joggingskor idag med min andra hälft. Beklaga mig också över mitt onda knä som spökar när jag springer. Fick ett enkelt svar..."Du har inte tänkt att dämpningen är slut i skorna"? JA, vad dum man kan vara ; ) Hoppas det är så enkelt.. Tack fotriktigt att ni finns!!!!
                                                             Se hela bilden



Se hela bilden                                                                           

Är sådanhär : ) 




         Se hela bilden                                                                               
   Undra om jag blir så här ngn gång : )  



Ha en fortsatt härlig kväll!!

"Du kan inte bestämma när du ska dö, men du kan bestämma hur du vill leva"


Kommentarer
Postat av: Linda

Ambitiösa Veronica! =) Visst var det Vårruset du skulle vara med i?

2009-04-16 @ 18:25:28
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0