DISCO PÅ HÖG NIVÅ!!!

Ja, nu var det dags med del två,,,resan till Kolmården : ) Kände att det får nog bli både del 3 och 4. Har sååå mycket kort, och de vill man ju visa : ) Efter vår ljuvliga mat på kvällen satt jag och Matte och dela en flaska vin, medans grabbarna var i lekrummet. GUD vad gott med stora barn!!!! Men visst är det charmigt med små : )


Rasse på klätterväggen!!


Vem sitter och spelar!?? Detta var faktiskt efter frukosten,  i lördags : )

När väl vinflaskan var tom, gick rätt snabbt : ) Så hämtade vi grabbarna och sedan bar det iväg till,,,,DISCO!!!!
GUD vad de har ordnat för barnen!! Stort plus till de tjejer som höll i det. Det var danstävlingar och förstås limbo. Limbon var så bra, för ingen åkte ur!! Det var barn i alla storlekar. Från krypstadiet faktiskt : )


Rasse klarar sig!!


Det gjorde också Emil!!


Man måste ju böta ner strupen också :)


Grabbarnas drinkar var för coola!!! I glaset la de i en blinkande iskub. Superhäftigt!!


Undra vem som tyckte discot var roligast!! Tvingade jag grabbarna och dansa?!!


Måste ta en paus från discogolvet. Jag säger det igen, gud vad bra allt var.
De hade mycket spel. Vilken familjekväll!!


Full koncentration!! Här räknas det på hög nivå!!!


Här är Emil med tjejen som höll i discot. Hon delade också ut GLASS till
alla barn!!


Vem hänger i,,,,BAREN!!???


Bamse kom på ett kort besök. Emil tyckte det var lite löjligt, men jag ville ju ha nåon
av grabbarna jämte,,Rasmus?? Han VÄGRADE : )


Emil ville ta kort på sina föräldrar!! Kan man hålla sig eller!!


De stormtrivdes!!!


Efter en helkväll på disco, så orkar man inte ta sig hem.... Tur att Rasmus
har en stark pappa.

Ha en fortsatt trevlig lördag!!

"Det lilla du har inom dig kan växa snabbare än du anar"

Kommentarer
Postat av: Åse

Vilken toppenresa ni har gjort. Verkligen i ungarnas tecken och även i er om jag förstått det rätt!? Kram åse

2009-04-18 @ 11:50:45
Postat av: Helen

Det måste ha varit superhärligt att åka iväg på denna toppenresa!!! Kan du inte lägga ut filmen som du skickade till mig!!!! hihihi



Kram

2009-04-19 @ 10:19:15
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0