HÄRLIGA VÅR + LITE TILL PÅ DISCOT!!

Visst är våren härlig! Värmen kommer sakta med säkert : ) Tänkte lägga in lite vårbilder som jag har tagit med mobilen.


Visst är mönstret coolt!!! Där uppee bland molnen kanske jag och min familj är och ett tag,,hmhmh!!!


Visst var de här söta?? Kommer upp ur mer eller mindre asfalt, heeeelt otroligt att det finns liv där..


Idag när vi kom hem så passade jag och Emil på att tvätta våra fordon medans Rasmus hade en kompis hemma.


Coola blinkande drinkar!!!


GUD vad mysigt vi hade!! Det behövde vi verkligen!!!

                   
"Drinkar, drinkar, här var det drinkar"

Här kommer en härligt bild från förra sommaren. Vilken tur att man har farmor och farfar som bor nära. Deras pool VÄLDIGT skön varma dagar.. PS: Brukar finnas glass i stora lass också :)

Nu är det mys i soffan som gäller!!!

"Det du inte gör idag kan du göra imorgon, för en sak ska du veta,,det är ingen som gör det åt dig"

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är våren underbar!! Lätt att bli kääär... =)

2009-04-26 @ 16:21:52
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0