LINDAS UTMANINGAR; VÅRKÄNSLOR OCH UTLANDSRESA!!!

Ja, idag blir det mycket gott och blandat, men det gillar ju ni som läser, inte sant :) Jag vågade knappt googla om mitt namn Linda, men nu gjorde jag det, och vilken snygging!!! Matte blev inte dum han heller, konstigt,,,det gråa håret har fursvunnit :) Fast Matte är väldigt sexig i det gråa!!!!

Se hela bilden      
Veronica Varekova                    Mattias Andreásson


Vad har jag alltid då???

Kylskåpet:  vaniljyoghurt, morötter och ngn skinka som är på väg ut.

Frys:  Hembakat bröd, lax och kycklingfilé.

Skafferi: Nötter av alla slag, gamla kanelgifflar och te (till dig Helen)

Handväska: Medicin, mary kay handcreme och almenackan!!!

Sminkväska: Ögonskugga, mascara och örhängen.

Badrumshylla: Rengöring på hög nivå, munskölj och rakhyvel.

Förråd: Krukor i massor, skidor och pantflaskor.

Hjärnan: SOLSEMESTER, våren och världens underbaraste familj.

Jackficka: Lipgloss, tuggummi och gammalt kvitto.

Kryddskåp: Vitlökskrydda, paprikakrydda och cayennepeppar.

Altanen: Nyplanterade blommor, ved och gipshiss.

Barskåp: RÖDVIN, wishkey och doodles.

Köksbänk: Kaffeautomat, sodastreme och vitaminer.

Ni som vill och vågar, utmana mig!!!!

Igår var en kär vän här, Anna Henriksson med hennes 2 barn, Ebba och Casper, yes jag skrev rätt!! Hon hette Ottosson innan hon gifte sig med Magnus. Vi lunchade ihop. Gissa vad jag bjöd på!?? SUSHI!!! Hon blev överraskad! Undra om hon inte trodde att jag kan göra detta :) Barnen fick nuggetsbitar och pommes. Det går ALLTID hem!! Vi satt framför, just den här grejen väldigt länge,,DATORN!! Vi tittade på resa till hösten. Vi fastnade för ett ställe i Bulgarien. Är det ngn som varit där? Hör gärna av er, eller skriv i kommentarerna :) Anna är en riktig datahacker. Glider in lite här och där. En annan går in på det dyra och lätt åtkomna Hahaha!! Vi hade jättetrevlig!!! Hoppas vi kan klicka på BOKA snart!!!! Min först flygtur är nog snart här, JIPPI!!

Ja, i måndags stylade vi om bilen lite. Blev riktigt bra tycker jag, eller vad tycker ni!??


Före....


EFTER!!! Tycker fälgerna är riktigt fina!! Matte skulle vilja ha en lägre profil, men
vi är inte 20 år längre Hahaha!! Vi är en barnfamilj :)

Nu närmar vi oss,,,KOLMÅRDEN!! Bara 2 dgr kvar!!! Hej vad det går!!

"Gör du en god gärning, så får du alltid tillbaka det"

Kommentarer
Postat av: Åse

Bilen ser väldigt snygg ut, men det där med fälgar har jag aldrig förstått mig på. Ser inte vad som är tufft o.s.v. Ha en härlig tripp till Kolmården! Sushi har vi inte prövat än. Fegisar!!!? Kram

2009-04-08 @ 10:39:27
Postat av: Linda

JA själv ska man ju bli som Linda Rosing.. S

Bilen blev jättefin! Hoppas Bulgarienresan bli av!!

Kram!

2009-04-08 @ 13:21:42
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag och rikard har pratat mycket oim det där med fälgar.... Det är ju SÅ viktigt med fina fälger och gärna "feta"! Jag har väl varit lite sådär... Visst är det snyggt med fina fälgar, men inget jag lagt tid eller pengar på... Så när jag såg före och efterbilderna uppfattade jag inte stylinge... Så det var tur att du hade skrivit att ni bytt fälgar... Visst är jag otcaksam när det gäller bilar... Visade bilderna för Rikard och han sa direkt "snygga fälgar"!!! Han tyckte att de nya var kanon!!!



Kram på dig gumman! Bulgarien ska vara fint, lillsyrran har varit där!



Kram igen!

2009-04-08 @ 21:04:49
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Kul att ni tittade förbi en sväng tidigare idag! Det var ett bra förslag av Matte! Ni är alltid välkomna hit!



Ha de så roligt i Kolmården!



Glad påsk och kram!

Helen och Rikard

2009-04-10 @ 15:10:26
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Hur har ni haft det i helgen?!!! Du måste berätta!!! Sen måste du läsa ifat dig på min blogg!!! hihihi... Tur att vi är lediga en dag till!



KRAMKRAMKRAMKRAM

2009-04-12 @ 16:52:47
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0