LITE GOTT OCH BLANDAT!!

Visst är det härligt med lov!!!! Just nu tycker jag livet är hur bra som helst. Konstigt när man har lov :) Storstädade i söndags. Håll i hatten,,,pustsa fönsterna också. Kanske händer det till jul igen Hihihi!!! Planterat lite blomster gjorde vi igår. Jag bara ÄLSKAR penseeér!!! Snacka om att våren är här!!!




Nyinköpta blomsterlådor på,,,,ULLARED!!! Blev kanonbra!! Tycker jag iallafall!!

 Visst är det härligt med blommor! 


Denna underbara buske växer bakom vårt hus. Den blommar hur tidigt som helst.
Doftar helt underbart!!!


Lite lådbilsrace hann vi med : ) Mattes gamla lådbil håller än : ) Fast motor
är puts väck!!! Men grabbarna tycker det är roligt ändå.


Ja, efter lite arbete är det väldigt gott att bara sitta och njuta i solen!! HÄRLIGT!!


Mattes lillebror Fredrik kom och åt kvällsmat. Alltid lika roligt!!!

Linda,,,utmaningen kommer snart!!!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA NÄRA OCH KÄRA!!!

"Lyckan smyger sig in genom en dörr du inte visste fanns"


Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt med blommor! Det är så vårigt! Blomsterlådan var supersnygg! Det finns "äkta" sådana som jag trånat efter länge. JAg får nog ta mig en tur till Ullared! De var ju så fina! Å du vet ju att för mig handlar det inte om att köpa det dyra.... De är ju precis lika fina från Ullared!



Kram

2009-04-07 @ 16:38:56
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0