PÅSK I KOLMÅRDEN!!!

Vilken underbar påsk vi har haft!!! Strålande sol, grabbarna på härligt humör och så vi, nykära efter 15, 5 år!! De ni, slå det om ni kan :) Visst är alla kära i sin andra hälft, men ibland kanske inte det är så himla självklart!! Men här är det SJÄLVKLART!!  Livet går av bara farten, så häng med, ingen tackar dig för att du står kvar vid kanten och tvekar..

Underbara påsk var det ju :) Har kommit på mig själv att jag kan, mina nära och kära, snöa in på ngt helt annat ibland. Men det är ju de som är roligt i en blogg, eller!??

Vi anlände vid 15-tiden till Vildmarkshotellet. Gissa om grabbarna tyckte det var skoj!! Vi fick vårat rum direkt (annars var det 16.00) Vi packade upp lite, och sen var det,,,,BAD PÅ HÖG NIVÅ!!! De hade öppnat en SPA och bad-avdelning i höstas!!


Superbra våningsäng!!!


Emil tar kort på sina lyckliga föräldrar.


Ingen dålig utsikt vá?!!


Tripp trapp trull är påväg yilll,,,,BADET!!!


Strömmen var populärast! Enligt Emil.


Här tyckte Rasse var roligast!!!


Emil älskar strömmen!!!



Efter en stund i badet, så var det dags för lite god kvällsmat!!


Rasse, mos och köttbullar. Pannkakor till efterrätt är aldrig fel :)


Emil har kycklingklubban i högsta hugg!!


Mys på hög nivå :)


Pappa tar min kycklingklubba, vilken buse!!!

    
Jag och Matte tog parmarulle till förrätt. Jag tog kalvinnanlår och Matte lamm
till varmrätt!! MUMS!!! Ja, vad drack vi till?? En flska rött så klart :) Vad den hette
Helen? Ska jag komma ihåg det hahaha!!!


Det här är kärlek!!!

Nu mina nära och kära ska jag bege mig ut i friska luften tänkte jag. Har suttit framför datorn RÄTT länge nu. Har lagt in lite fakturor och div saker, det tar tid gått folk, men himla kul.. Håll er uppdaterade, för nästa inlägg handlar om, djurparken förstås och disco på HÖG nivå!! Missa inte detta!!

Soliga kramar!!

Stressa inte, det är ingen som tackar dig för det"

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt! Resan började bra ser jag!!! Kul att åka iväg sådär med de sina!!!



Väntar med spänning på discoinlägget!!! Jag har ju fått lite försmak! hihihihi! Vi hade himla roligt åt alla mms!!! Drack du några goda drinkar då?!!! Vad smakade de?!!!



Kram

2009-04-13 @ 13:57:09
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Åse

Då är du också lagom utvilad inför veckans bravader!?

Ses i morgon kram åse

2009-04-13 @ 20:27:32
Postat av: Anna

Men gud vilket mysigt ställe ni varit på.. Ser hur charmigt och fint ut som helst. Hoppas allt varit bra och ni är utvilade inför ny vecka. Syns snart igen. Kramar

2009-04-13 @ 22:15:47
Postat av: Helen

När kommer uppföljaren? Har ju redan sett korten, men väntar ändå!!! hihihi

2009-04-15 @ 18:50:02
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0