STÖRSTA DAGEN PÅ ÅRET!!!!

Ja, det är det faktiskt,,,enligt min älskade pappa Benny. Det var dags för husvagnsuppställning!!!! Pappa, som fyller 64 år i maj blir som ett barn : ) Små slängar i början av året börjar det,,"snart är det dags för husvagnen, det går fort till påsk. Får väl se om vi ligger i Varberg i år, det är sååå mycket som ska göras.". Den stråfen kan man utan till : ) Det är då jag säger," de senaste åren har ju jag kört upp husvagnen, vad är det du har sååå mycket att göra då"? Då lugnar har sig. Vad har man inte barn till brukar jag säga.

Sen tycker jag det är väldigt skoj att ställa upp husvagnen. Det är som en tradition kan man säga. Vi har ju haft husvagnen i Varberg, Träslövsläge i 30 år i år. Snacka om att man var med om tunntoaletternas tid hahaha!! Var det fullt i ena, så var det bara att gå vidare...uscha fyyy!!! 

DET SOM GÖMS I SNÖ, KOMMER UT EFTER TÖ!!!

Jag vet Fredrik, min älskade bror att du skulle vilja vara med också, men vet att du har häcken full, så Fredde, jag gör detta för din skull också ska du veta. Älskar dig!!!! Usch, nu blir det lite blött i ögat, men visa känslor har ingen dött av, tvärt om...

Hela familjen Nyberg åkte med. Matte tyckte det var härligt. Vädret var ju super!!! Sen tyckte han det var skönt att åka hemifrån lite, börjar han bli gammal tro!?? Ja, en sak är säker, man blir inte yngre, eller!?? Jag tycker det är så bra,,,pappa har insett att han börjar bli ,,, ja, ni vet,, lite äldre... Och man BEHÖVER hjälp med vissa saker. Sist han backade upp husvagnen ,,,så rök staketet bakom... Hahaha!!!


NU KOMMER DEN!!!


Inte så dumt ekipage, eller!??


De stolta ägarna anlände 5 minuter efter. Måste se så att går rätt till : )


Ja, då var den på plats, går liiite fortare när Matte kör upp, än när jag
gör det hihi!!!


Storstädning på hög nivå. Mamma vänder sig om VÄLDIGT snabbt..Attans!


Ja, efter hårt arbete är väl Matte värd en stund i solen. Puss på dig älskling!!


Efter en heldag i Varberg så blev det kvällsmat i Årebo. Mattes hemma-
gjorda hamburgare går inte av för hackor!!


Mc Donald´s, släng er i väggen. Matte a ´la Årebo!!!


GLAD PÅSK PÅ ER!!!

"Lycka upplever den som är lycklig"

Kommentarer
Postat av: Åse

Skönt att vagnen är på plats!Nu är sommarnöjet fixat!

Det blev inte sushi i dag. Vi är tydligen för fega. Blev grekisk sallad istället efter ett folkpartimöte i Gesebol.

Vi ska pröva det i Malmö!

kram på dig!

2009-04-05 @ 20:24:11
Postat av: Helen

Det är roligt med traditioner! Det är riktigt mysigt med husvagn! Kanske kan vi skaffa en i framtiden!!!



EN sådan där hamburagare tar jag gärna nästa gång jag sover över!!! Den såg supegod ut!!



Kramiz

2009-04-06 @ 22:21:25
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja kul med traditioner! Kan man nog inte å för mycket av...

Hamburgaren ser verkligen supergod ut!

Glad Påsk på dej!!

Kram

Linda

2009-04-07 @ 09:41:32
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: en som ser

det såg gott ut, sommaren är mycket välkommen..äntligen..

2009-04-08 @ 08:40:11
Postat av: Veronica

Och vem är det som ser!!!

2009-04-08 @ 09:56:01
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0