16 ÅR!! Och mycket mer!!

Ja, idag firar jag och Matte 16 hela år tillsammans!!! Jag har varit tillsammans med han i halva mitt liv idag, helt otroligt!! Jag älskar han sååå mycket! Konstigt att man kan älska någon mer och mer ju längre tiden går, fast är kärleken så stark, så är det inte konstigt! Ska iväg och köpa lite champagne idag, och så blir det nog hemmagjord sushi! DET var längesen!

Ja, nu till vår semester på Skräddarön! Den blev lite dramatisk som ni vet... Kom dit på förra måndagen, på tisdag bröt Emil armen, på onsdag operarade Emil sig. Torsdag, fredag och lördag var vi ute på havet hela dagarna långa!!! Det var Emils önskan :) På fredagen kom svärmor, farmor och mamma Eva på besök, superkul tyckte hela familjen. Hon tycker det är härligt att vara på havet! Njöt verkligen (hoppas jag )

Lunch på Nordevik hotell i Skärhamn




Mattes minsta bror Fritte kom på lördagen. De är sååå lika, studerade noga :) Kan bara säga,,,för 10 år sen var Matte lika mörkt i håret som Fritte, MEN om 10 år Fritte är du som Matte i håret hahaha!!!! De du!!


Mysig liten stuga på Skräddarön!

     
Enkelt men helt ok!!


GÖKSÄTER! Deras svar på vårt Ullared! Det kliade i fingrarna kan man säga :)


Här sitter vi på Kungälvs lasarett. Emil var superstrong!!!

   
Ja, grabbarna var HELT slut, inte konstigt,, var på lasarettet från 17 till 02.00!!




02.00 var det klart, äntligen sa Emil!! MEN 09.00 bar det iväg till Östra.

Påväg till Östra, gissa om mamma var nervör? KUnde inte slappna av direkt..

Mer kommer sen av vår dramatiska resa till Bohuslän ;)

Ha en trevlig dag!!
"LEV LIVET, I MORGON KAN DET VARA FÖRSENT"

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, jag njöt verkligen av att vara ute på havet en hel dag, skulle kunna tillbringa mitt liv på en klippa i havet, eller en ö!! Fast jag skulle nog sakna alla mina barnbarn och barn förstås. Tack för en härlig dag.

2009-08-10 @ 09:21:43
Postat av: Helen

Härligt att ni hade det bra torts bruten arm.... Emil är en kämpe!!!



Jag börjar jobba imorgon, så idag blir det fixa och städdag här hemma... Vet ju inte när jag orkar med det nästa gång!! Hahahahaha!!! Ska bli superku from nästa vecka när du, Bettan och barnen kommer!! Väcktes igår av första föräldern...



Kram

2009-08-10 @ 11:09:25
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!!



Hoppas att allt är bra med er!

Snart ses vi igen, om exakt en vecka idag! :)



Kram

2009-08-10 @ 15:46:30
URL: http://picsonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0