ÄNNU MER SEMESTER-BILDER!!!

Här kommer mer underbara bilder! Sitter och bara njuter av allt vi har gjort på semestern : ) Har ju några dagar kvar, undra vad man ska göra? Grabbarna har börjat lägga sig i tid iför skolan, jag har börjat gå upp när Matte åker, ja,ja,,,halvtimme efter ; )



Ha det gott underbara vänner!!

"DE MÄNNISKOR SOM FÅTT MEST UT AV LIVET ÄR INTE DE MÄNNISKOR SOM LEVT ETT SEKEL, UTAN DE SOM LEVT VARJE MINUT"


Här gåååår deeeett uuuuuundannnnn!!!!


Här är vi på Dyrön och firar att Emil är först i familjen med gips, visst ska man fira allt som går att fira hihi!!!


Emil tog kort på sina förälskade föräldrar!!!


Visst är kyrkan i Skärhamn häftig!!! En glad dessutom : )


Håll i hatten, för här går det undan!!!!

En lycklig kapten :)


Marstrands fästning från båten...


Denna yacht låg lite utanför Marstrands hamn... VEM kan bo på den tro??? Är det jag, eller!!!


Här är en bild från badplatsen på Skräddarön. Dessvärre var vi aldrig där, jo,,en gång då, men vi var ute med båten istället, mycket mysigare!!!


Japp, mamma invigde sin cykelhjälm som jag fick i present av svärmor och svärfar! Ni som vet,,,jag vurpade rätt illa i Varberg : ( Nu är det hjälm som gäller!!!!


Japp, nu var vi i Stenungsund. Lite kaxigt, när man kliver upp på bryggan är min i centrum, coolt!!!


Kan man fiska krabbor med bruten arm??? Inga som helst problem : )

Kommentarer
Postat av: Helen

Det var riktigt kul att börja jobba igen! Jag blir ju rastlös du vet... Men det blir ju ändå roligare på måndag då ni är tillbaka!!!



Har Emil tittat på korten från Madonna? Kända han ige Toni Dahl och Elin Mann? De är ju cross-åkare, hon är ju SverigeMästare!!!



Vi hörs!

Kram

2009-08-11 @ 22:30:24
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0