KRÄFTSKIVA I KINNARUMMA!!!

I fredags åkte BARA jag och mamsen till Varberg! Inga grabbar, kan ni fatta?? Kändes hur konstigt som helst : ) Mamma Rosa plockade hem lite från deras husvagn, den ska ev säljas, då är det gott att tagit hem som inte åker med i priset hihi!!
Ni ska veta att jag fick värsta chocken när vi var och handlade. Jag lämnade in harryboyen och se om jag vann, och det gjorde jag!!! En summa som jag blev pionröd av, mamma skrattade åt mig :) Ingen stor summa för många, men stor för mig. Mamma är helt otrolig, ska bju på allt jämt, MEN nu bjöd jag på pizza på Terrassen på campingen. Hon höll på att tjata emot, men jag VANN!!!


Det var mysigt att vara med mamma själv, det är ju alltid någon grabb som är med... Förresten, de fiskade kräftor, så de var överlyckliga :) Tack för du finns mamma, och pappa förstås!!! Älskar er!!

Japp, då var det kräftskiva i Kinnarumma på hög nivå!! Ja, jag drack vin och Matte,,,drack Loka och en öl. Nu var den min tur att vara lite på lullan :) Matte tyckte det nog var roligt, för han fyllde på glaset hela tiden, fy skäms!! "Jag tar hand om dig i morgon" sa han, MEN det behövde han inte, pigg som en nötkärna!! Byalaget i Kinnarumma ordnar en kräftskiva varje år. Detta var andra gången vi var där. De ordnar väldigt mycket för barnen :) Tipspromenad, stationsövningar, lekar, clownuppträdande och mycket mer!!! Var en jättetrevlig kväll, Tack Byalaget att ni finns!!!


Full koncentration av Rasse!!!


Ja, Camilla, hur gick det med hallonspottningen hihi!!


Lekledarna var P-A och Ilka. Här på jakt efter dumlekolor, heja Emil!!


Dålig bild, men himla kul show!! Rasse var uppe på scenen! Han skratta så tårarna sprutade :) Superroligt clown!!

Vi vill tacka Byalaget för en oförglömlig kväll!!! Tack!!!!

Nu ska jag ta tag i dammsugaren, TROR JAG :) Ska börja jobba imorgon, lite pirrigt, men väldigt roligt!!!
Ha det!!!

"DEN SOM INTE HATA KAN INTE HELLER ÄLSKA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0