MÄNNISKORS VÄRDE..

Ja, igår när jag städade så bläddrade jag i en bok som jag fick av underbara Helen i höstas. Boken heter "omtankar" och man skriver i själv vad man tycker för den person som ska få den. Ja, ni som känner mig, precis, tårarna kom.. I den bok står så mycket positivt, och det bästa, det är bara om mig.
Man känner att man är älskad av så många, och det är en sån härlig känsla. Jag har även fått en alldeles underbar ängel av Helen som jag tittar på varje kväll jag ska gå och lägga mig. Det ni,,,stärker mig något så otroligt!!!


Ville göra detta inlägg för jag tror att många inte värdesätter sig själva, MEN från och med ska ni göra det!! Jag säger som Matte, det är det som finns inuti kroppen som räknas.

Ha en fortsatt härlig lördag!!

"BLI ÄLSKAD FÖR DEN DU ÄR"


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad härligt att du fortfarande värdesätter den där boken och ängeln, det var ju därför jag gav dem till dig! Jag menar allt som jag skrivit i boken och JA, du får mer än gärna skratta åt mina målade bilder!!!! hihihi!!



Tycker så mycket om dig!

Kram och ha en härlig dag!

2009-08-29 @ 09:29:12
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: bettan

En fantastisk kul dag i djurparken.Det är en underbar klass.Ösregnet kom när vi åkte till Varberg låg i ca 40-50 km jätte stora vattenpölar riktigt otäckt.Kram kram ses på månd. P.s. helt riktigt vi är dåliga på att värdesätta oss själva och andra.

2009-08-29 @ 17:54:53
Postat av: Linda

Tack för en mysig dag i Djurparken!Hoppas att vi kan ta den där smyckekvällen snart! =)

2009-08-29 @ 19:48:51
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0