CYKELTUR PÅ HÖG NIVÅ!!!

Ja, det kan man lugnt säga... På förmiddan storstädade jag och kidserna, inte illa : )På eftermiddan fick jag och grabbarna ett ryck.. Vi cyklade in till Burger King vid Ica Maxi!!! Ja, jag och Emil har ju cyklat till stora staden, men Rasse har ju bara cyklat i 4 veckor utan stödhjul!! Han var superduktig!! På vägen hem plockade vi smultron längs vägen, ja vi ska skölja dem hahaha!!! Emil var så snabb så jag hann inte ta kort på han!! Gjorde han det medvetet tro?! :)





Jag måste vara lite stolt över mig själv.. Mina penseér är sååå fina än!!! Och stora!! Ni som inte vet, så är penseeén den första blomman man sätter på våren, frosttåligt.. Många har bytt ut sina blommor för länge sen, men jag får nog har kvar mina. Mamma blir galen om jag byter ut de nu hahaha!!!





LINDA!! Här kommer ett kort som liknade ditt :)
Här är Emil nästan 3 månader!! De sover väldigt gott!!!




Emil gjorde lutande tornet i Pisa i duschen! Hihihi!!


Ja, Matte fick vara med på ett hörn,, men jag har sett andra som visar rumpestumpen!! Hahaha!!!
Passa dig Matte, den kanske kommer med nästa gång : )

Ha en trevlig tisdag!!

"De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut"

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är oxå väldigt stolt över att våra penseer fortfarande är fina (dock inte som dina). Jag brukar alltid få byta ut dem...



Rumpor är härliga och söta!!! hihihi!

Kram

2009-07-07 @ 11:09:11
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0