DEL NR 2 KOMMER HÄR!!!

Här kommer fortsättningen av vår semester i Varberg. Lite smått och gott bilder är väl aldrig fel att titta på : )

Igår fick vi ett litet ryck. Vädret var inte med oss när vi skulle ut med båten : ( Vi tog golfklubborna och hela familjen drog till Borås golbana. Matte ordnade ett vänsterklubba till mig, tur att faster Bettan och farbror Eric finns : ) Ja, jag vet, har pratat om golf ett tag, eller? Nu blir det nog av. Det var superroligt, men väldigt svårt. Blir galen när det inte går som jag vill. Emil var superduper-duktig!! Fast han ville inte spela golf, måste vara lite vrång innan han testar : ) Rasse spelade, men fikat var bra mycket bättre hahaha!!! Kan bli så att jag och Emil går kurs i höst!! Mc-kortet får ligga lågt isåfall, mammis blir glad då tror jag hihi!!!

Ha en fortsatt trevlig måndag!!!

"TVÅ SJÄLAR MED BARA EN TANKE - TVÅ HJÄRTAN SOM SLÅR SOM ETT"




Ska grabbarna försörja oss på äldre da´r tro+ : )


Krabbfiske vid piren. Pontur, kompis till grabbarna följde med. Lilly spanar på vad Matte gör.


Rasse och Lilly räddar maneter på löpande band : )


Emil och Pontus, mysig bild!!!


Emil på "intenuddamarken-bana" Det var inte lätt ska ni veta.


Rasse studnar hur högt som helst, eller vad det så??


Påväg hem åkte jag och barnen dubbeldäckaren!!! Superkul !! Det är inte vardag man åker en sån!!


På kvällen gjorde jag och Lilly en GODISTÅRTA!!! Här ska ätas!!!

Ja, det kommer en del 3 snart också. Man tar väldigt mycket kort!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är ju ingen golfare, men det är ju väldigt månbga som tycker om den sporten! Så det måste väl vara värt ett försök! Kul om du och Emil går tillsammans så att det blir er grej!!!



Kram

2009-07-28 @ 09:33:14
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: bettan

Håller med din mamma lugnare med golf än mc.. Kul med husvagn speciellt om ni har den i Varberg, så vi kan ses. Kram kram

2009-07-30 @ 11:01:37
Postat av: Helen

GRATTIS på födelsedagen!!!

2009-07-30 @ 14:40:34
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0