FÖR TIDIG KRÄFTSKIVA!?

Ja, för tidig eller väldigt sen kräftskiva, avgör själva :) I lördags bjöd vi hit min mamma och pappa på kräftor och räkor!! Det är aldrig fel, man kan äta detta när som helst, eller Helen?



SMARRIGA SAKER DET HÄR!!!

Först grejade vi lite i trädgården på förmiddagen, sen satte jag igång och gjorde 2 olika pajer, ost/skinkpaj och broccoli/ädelostpaj!! Jättegoda!!!


MUMSFILLIBABBA!!!!!

Sedan var det bara mammis och pappis vi väntade på, och de anlände prick 19.00!! Aldrig försenade : ) Så det är bäst att man har förberett allt hahaha!!


De gillar skaldjur. Har man haft husvagn nära en liten hamn i 30 år, så är det skaldjur som gäller :)


Emil tar i för kung och fosterland, medans pappis pratar med Matte, eller vad det Rasse??


Vem hann och duscha då?? Inte var det jag iahihihih!!!!


Vem fick den största kräftan tror ni???

Efter maten gick i till vår lilla myshörna!! Måste säga det,,,att ha ett hörne man kan gå till efter maten är lyxigt och riktig härligt! Sjunka ner i soffan och äta praliner, kan det bli bättre? JO, omklädning av soffan, är det ngn där ute som vet ngn tapetserare?

Godis går ALLTID hem!!!!


Undra vilka godisar morfar får?? Rasse väljer nog de godaste kan jag tänka mig hihih!! Pappis, sätt nu inte i halsen!!!

Håll i hatten!! Mamma och pappa åkte inte hem förrän 22.05!!! REKORD!!! Himla trevlig hade vi iallafall!!! Nu pappa och mamma ska jag se efter en husbil!!!

Ni som inte vet,,,Matte börjar sin semester nu!!! HÄRLIGT tycker vi som har varit lediga i 4 veckor utan pappis!!!

Kram på er nära och kära!!

"ETT HJÄRTA SOM ÄLSKAT ÄR ALLTID UNGT"

Kommentarer
Postat av: Helen

Kräftor är aldrig fel!!! Visst går det äta dem när som!!! På julafton är de som allra bäst!!! Vi ska ha kräftskiva senare i år!!! Den blir med afrikanskt tema!!! Ska bli kul!!!



Kram

2009-07-13 @ 10:11:16
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0