GÅRDAGEN I TRÄSLÖVSLÄGE!!

Ja, strålande solsken!! Grabbarna tog det lugnt på morgonkvisten.




 Först åkte vi in till torget, det är ett måste!!! Jag handlade faktiskt ingenting, Matte du kan vara stolt!! Hahaha!!

Sen var det stranden som hägrade för hela slanten!!!


Mamsen slumrar väldigt gott : )


RasseBasse slappar lite : )


Mormor och Emil påväg att ta ett dopp, kan erkänna att det var bra mycket varmare än i Frisjön hemma.


Grabbarna har byggt ett supersandslott!! Häftig väg med snäckor!! Melon är aldrig fel på stranden.


Efter stranden gick vi hem och åt sill och potatis, MUMS!!! Slappa lite,,, jag och grabbarna tog en cykeltur till småbåtshamnen sen.

 
Kan ni tänka er vad grabbarna såg??? "Där är en krabba, en till och en till, titta vilken bautakrabba, titta den som klättrar där".

   
Mor och dotter sitter och väntar medans grabbarna stutsar luftkudde.

See you soon!!!

"VAR RÄDD OM DET DU HAR RUNT DIG"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!!



Skönt att ni har det bra i Varberg :) Själv har jag det jättebra hos pappa och vi har varit hos mina kusiner på Tjörn och badat och åkt lite båt och så :)



Vi ses igen till hösten förresten, fick Kenneths två dagar! :) så behöver ni någon vikarie de andra dagarna om någon är sjuk så hoppas jag att ni ringer mig!! :)



Ha det bra i värmen och hälsa alla! Kram kram <3<3<3

2009-07-02 @ 16:56:06
URL: http://picsonly.blogg.se/
Postat av: bettan

längtar verkligen ner när jag ser hur toppen ni har det,njut fast det behöver man nog inte påminna om.

Har du nåt bra förslag på vilken dag vi ska äta sushi nästa vecka? familjen Tiger o jag kan alla dagar kolla gärna oxå med Helen. kram

2009-07-02 @ 18:00:29
Postat av: Helen

Vilket fint sandslott!!!



Kram

2009-07-03 @ 09:19:17
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0