EN HÄNDELSERIK HELG!!!!

Här händer det grejer.... Ja, vi gör inte så mycket själva med trädgården, men håll i hatten,,matjord och gräsfrön är på plats!!! Det blir sååå himla bra!!! Och framför allt, STORT!!! Emil kräver nog mer än 20 kr att klippa gräsmattan hihihi!!!








Vi fick besök igår av en på Mattes jobb, Mats. Han fick MC-kort igår på självaste nationaldagen!! Grattis Mats!!! Matte blev liiiite sugen. Visst klär han i HD-stuket?? Lite sexigt tycker jag allt :) Nu SKA jag börja läsa till MC-kort till hösten!!! Känner att det är mycket snack och liten verkstad!! Skärp dig Lotta och ta tag i kortet!!!!



Jag och Emil fick ett ryck igår. Vi cyklade in till stan och till "hemmakväll" och köpte godis. Det var inte alls jobbigt tyckte Emil. Kul att göra ngt bara jag och Emil. Vi stannade till hos Fredde och Theres. Fredde är nyopererad,,,hälsenan...Nu tror jag att den "gamle" lägger fotbollsskorna på hyllan, men man vet aldrig med brorsan!!!



På väg hem från stan, så stannade vi på vägen och plockade liljekonvaljer!!! De är så fina blommor!! Min pappa älskar dessa blommor. Det har han nog fått från sin pappa, han älskade liljekonvaljer han också. Det blir alltid ngn bunt på graven varje år!! Ja, det var det här med goda gärningar!!!



See you!!!

"Jobba med det jobbiga"
Citat från Venus-klassen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint ni får, jag håller med om att mattias passar på `motorcyklen... Dax att ut och åka lite barnen kan ju snart va hemma själva en stund. kramar från Sexdrega

2009-06-07 @ 16:03:22
Postat av: Helen

Det ska bli kul att se trädgården på tisdag! det blir ju riktigt bra!!! Skönt att få lite ordning, eller?



Ser fram emot morgondagen!!!

Kram

2009-06-07 @ 17:31:34
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Trädgården ser ut att arta sig riktigt bra! Gillar citatet skarpt!! =)

2009-06-09 @ 22:01:45
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0