HÄR HÄNDER DET GREJER!!!

Japp, och inte på låg nivå heller!!! Trädgården blir hur bra som helst... Måste erkänna att jag ligger lite efter med bilderna,,oppps!!! har kommit länge än vad bilderna visar :) Alltid kul att vara ett steg före i verkligheten hihihi!!! Och ni som undrar,,,Vi gör INTE detta på egen hand!! ABSOLUT INTE!!! Nej, vi tar vara på varandra ut i fingerspetsarna!!!

Måste också visa min fina morsdag-present!!! Får lite tårar bara jag skriver om det!! Lotta är en känslig liten person, ni som vet : ) Men man ska visa sina känslor, så det så!!! Matte satte på mig halsbandet i måndags, då det var färdigt. (Mycket kramar och tårar blev det) Mitt älskade halsband kommer jag aldrig att ta av mig!!! Ni som vet,,, detta betyder väldigt mycket för mig!! Fast jag måste ta av mig det nu, för fotning!!

Älskar er allihopa!!!!

"Livet kan bara bli bättre och bättre, jobba med det jobbiga"




En myshörna till Helens gäststuga : )




Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiint halsband! Verkligen en mysig present!!

Ska bli kul att se det färdiga resultatet på trädgården! =)

Kram

Linda

2009-06-04 @ 19:52:03
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0