JAG SÄGER BARA,,SOMMARLOV!!!

Visst är det härligt med sommarlov!!! Ja, vi som är lediga iallafall :) Här i Årebo händer det lite varje dag känns det som... Rassebasse har lärt sig cykla!!  Han är såååå lycklig!!!!




Besök av min 40 års-present!! Eller ska vi säga 35 års-present : )







Börja riva i brygghuset!!





Sen har jag en skum figur som röjer i vår trädgård!! Vem kan detta vara?? Gissa om ni kan det!!!



Mer bilder kommer, var så säkra!!!

"Att uppleva den eviga kärleken tar inte lång tid"

Kommentarer
Postat av: Helen

Skojar du?!!! Jag ska definitivt cruisa runt med dig i den bilen!!!!



Blir det gästhus till mug i brygghuset iallafall?!!



Kul att ni kommer på lördag!

Läääängtar!!!!



Kram

2009-06-23 @ 23:21:04
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: anonym

När du tog du detta, hrmmm livsfarligt att vara ute nuförtiden

2009-06-24 @ 15:30:06
Postat av: Veronica

Kära svärmor!! Du är inte fri någonstans! Älskar dig!! Kram den fotograferande svärdottern

2009-06-24 @ 18:46:16
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0