JAPP NU ÄR DET GJORT!!!

Nu har jag äntligen tatuerat mig!!! Det har varit en dröm i många år, men tummen sitter VÄLDIGT lång inne hihi!!! Men igår åkte tummen ur fortare än vad man kunde ana.

I tisdags var jag på "Black scar tatoo" här i Borås. Tveka lite utanför, men samlade mig och gick in. Det första jag får se är en tjej som grina illa. I sammla ögonblick frågade en kille, Teddy om jag ville ha hjälp. "Jag vet inte" svara jag. Vi pratade lite och han berättade att de hat drop in på torsdagar från kl 12. Torsdag var det ja,,,Lotta kliver in och det är lite kö. Kan säga att jag var påväg ut flera gånger :) NEJ! Jag ska göra detta nu, för gör jag det inte nu kommer jag aldrig att göra det....

Jag var sist av alla till råga på allt och väntnummer 13!!! När jag väl satt i stolen så var jag rätt lugn ändå faktiskt.



Jag kan meddela att jag hade målat upp att detta skulle göra hur ont som helst, men, men,,,det gjorde inte så ont. Visst kändes det, annars ljuger jag. Fick reda på att i handleden gör det ont på de flesta! Tur att de sa det efteråt :) Det tog bara 7 minuter, snacka om hög timpeng, rätt ner i fickan kan jag tro haha!! Kanske ska bli tatuerare ngn gång i livet!!

Vill tacka Joel för att han tog hand om mig och för en fantaskisk tatuering. Nummer 2 ligger inte långt ifrån!!!

Ska bara meddela alla som nu jobbar,,, jag går på sommarlov idag!!!!

Kram på er!!

"ÄLSKAR ER; NÄRA OCH KÄRA"


Kommentarer
Postat av: Linda

Cool! Inte dåligt att göra första tatueringen på handleden!! Trevlig sommar på dej kompis!!



Kram

Linda

2009-06-12 @ 20:21:59
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Supersnygg!!!

2009-06-13 @ 17:30:51
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0