MORGONSTUND HAR GULD I MUN : )

Här går man upp 06.40!! Ja, Matte låg och kramades och pussades innan han skulle till jobbet, väldigt mysigt! Tänkte för mig själv, lika bra att gå upp, för somnar jag om,,,då är det kört!!!

Ibland tycker jag det är mysigt att äta frukost i min lilla ensamhet. Tar min bricka som jag fyllt med KAFFE, juice, knäckebröd med ägg och youghurt med egen musli. Går ut och sätter mig på vår trappa om bara njuter och tackar för det man har i livet..

Packar lite kläder till,,, Varberg! Japp, idag bär det iväg till husvagnen med grabbarna om mamsen! Ska bli skönt att bara slappa lite. Cykling blir det nog en hel del för oss, särskilt för RasseBasse!!

När jag satte mig vid datorn, var det ngn annan som ville vara med.....


Ha det gott i solen!!!

"LEV SOM OM DU INTE HADE MORGONDAGEN"


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är precis likadan! Jag kan verkligen tycka att det är mysigt med liten "egen tid".



Kramis

2009-07-03 @ 09:21:25
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0