NU KOMMER DET!!

Ja, kära vänner, jag var VÄLDIGT sliten igår,,gjorde inte många knop :) Big Mac c:o har ALDRIG smakat så bra som i söndags hihi!!! En STOR påse godis smakade bra också..men vad SUPERDUPER kul vi hade, eller!? Det var länge sedan jag hade kul,, så det var värt att slösa bort en söndag, tro mig. Vilka underbara kollegor man har alltså, Helen, Bettan och Emelie, ni är super!!


Helen i egen hög person. Mumsade lite tilltugg och vin hemma hos henne innan det bar iväääägggg.....


Kommer Bettan och Emelie att hitta bilen senare på kvällen tro??


Mystjejerna Emelie och Helen.


Mystjejerna Lotta och Bettan.


Allsång för hela slanten, de ni!! Ja, det gick en och annan liten rosa sak också :)


Nu börjar det bli liiite jobbigt.....


PARTPINGLORNA ÄR PÅ TOPP!!!

   
  


 
                                                             

En ljuvlig bild påväg hem på Vättestaranden. Kan meddela att det kändes som om man var i 
utlandet, men har jag varit där?? Ja, i utlandet? Nej, men i september smäller det!!!


Summan av kardemumman då?? Kunde inte bli bättre, så himla bra ordnat av Helen. "Allsång på krogen" var en väldigt spännande upplevelse :) Jag var väl inte det roligaste sällskapet i söndags, men Helen och Rikard bara skrattade kan jag tänka mig :) Man får skylla sig själv, jäklar jag är ju vuxen!!! Jag säger det ofta, men jag säger det igen, Tack Helen och Rikard för att ni finns i familjen Nybergs liv.

Bettan, nästa gång kör jag!! Eller hoppar vi över "de små glasen" tror jag.

Kram på er alla!!!!

"LEV FÖR DAGEN, IMORGON KAN DET VARA FÖR SENT"

Kommentarer
Postat av: Marleen

Du får berätta för min goaste moster (Bettan) att jag har koll på vad hon håller på med :):):)



2009-06-29 @ 23:34:22
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Helen

Ååååå det var Så roligt! Tack för att ni kom! Jag håller med dig att det var riktigt roligt!



Ps Vi skrattade bara lite åt dig!!! hihihi fast på ett kärleksfullt sätt!



Kram

2009-06-30 @ 07:14:27
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0