ÄR DET TVÅ OLIKA RUM??!

Ja, det skulle man kunna tro.. Jag var och klippte mig och gjorde slingor igår hos min underbara frisör Sofie. De ni,,,är en människa med hjärtat på rätt plats ska ni veta. Hur enkel som helst. Tack för du finns Sofie!!! När jag kom hem hade Emil en kompis här. Full rulle :) När jag tittade in i Emils rum,,,,,fick jag en CHOOCK!!!! Inte för han är en pedant människa, men lite ordning har han.. Ja du vet vad du ska göra sen Emil??? Ja mamma.... Det blev bra till slut,,PUST!! Lite senare idag ska jag göra,,, SUSHI!! Min underbara kollega Helen ska sova här imorgon, så jag måste ju bjuda på ngt gott : ) Vi är väl inte hemma förrän vid 21.30... Har lite smått och gott på skolan och en föreläsning om mobbing, som jag tycker är viktigt att gå på. Kan bli lite vin också på kvällningen : )

Ha en fortsatt disig måndag!!

"Livet är alldeles för kort att hänga upp sig på småsaker, PRATA och lägg det åt sidan"



Välkommen till BOMBEN!!!!


Är detta ett nytt rum!?? Har man eget rum, så kan man faktiskt städa
lite också, Emil är ju faktiskt 9 1/2 år snart. Lite kan man väl kräva av
ungdomen :)


 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag säger det igen: Jag ser verkligen fram emot morgondagen!!! Föreläsningen ska bli intressant och sushin en smakupplevelse (hoppas jag!!!)!

2009-03-16 @ 18:43:30
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: bettan

ledsen att jag inte sa hur fin du är i håret för jag tänkte på det direkt på morgonen.men en liten tanke jag tycker att ditt hår växer som ogr.. vågar inte skriva ut det ordagrannt, men du förstår nog orättvisan i hår, en del stannar det hos vid axlarna och bara växer på bredden när man inte vill,andra får mjukt härligt hängandes hår.konstigt.

2009-03-16 @ 19:46:05
Postat av: veronica Nyberg

GUD vad roligt att du kommenterar!!! Superroligt!!! Man lever på kommentarerna!! Syns i morgon!! Kram

2009-03-16 @ 20:14:02
URL: http://lottabus.blogg.se/
Postat av: Helen

Hur är det med dig vännen? Hoppas verkligen att du mår bättre så att du kan njuta av det fina vädret! Rikard var också lite konstig igår. Han var superslö, men han hade inte ont i magen... Sofie och Henke var också konstiga... Undrar vad det är för något.... Ni kankse "bara" blev utmattade av att hela tiden höra mitt tjat.... hihihihi!!



Kram kram

2009-03-21 @ 17:36:28
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Åse

Mina barns rum såg ut som, jag vet inte vad, när de bodde hemma. Nu är alla näst intill pedanter i sina egna lägenheter. Det finns hopp även om man inte tror det!

Kram

2009-03-22 @ 07:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0