HAR GJORT DET IGEN!!

Vad har jag gjort igen tro!?? SUSHI!! Det blev igen tacos igår, som vi nästan ALLTID äter.. Nej, grabbarna åt pommes och hamburgare som Rasmus stekte superbra. Jag och Matte åt sushi. Det är kul att göra saker som man lyckats med!

Igår var jag stendöd,,nja nästan iallafall : ) Var på badhuset med eleverna först, sen åkte jag dit med grabbarna grus. Det tar på en att vara i badhuset. Efter simskolan låg jag och Rasmus i bastun och bara njöt. Tror Emil gjorde det också, han byter ju om på pojk.. Stor kille det!! Sedan fick jag energi och gjorde som sagt var sushi.

Vi hade en riktigt myskväll igår. Matte har jobbar väldigt mycket, så han ville ta igen det på något sätt : ) Mycket kramar och pussar,,,,,,och vin!!! Idag jobbar Matte också, men ibland måste han det för att komma ikapp sig. Så jag gick upp nästan när han gick upp imorse. Myste lite... När han åkte gjorde jag frukost till mig själv. Ibland är det skönt att bara äta själv i lugn och ro,,,vad menar jag då tro?? Inga vilda grabbar uppe!! Hahaha!!!

Idag ska vi äta middag hos Mattes föräldrar. Ska firar i efterskott att svärfar Göran fyllt 60 år!! GRATTIS!! Ska in till stora staden sen och köpa present, men vad skriver jag inte, för Eva kan dyka in i bloggen, fast hon skvallrar nog inte, eller Eva? : )

Ha en fortsatt trevlig lördag, det ska familjen Nyberg ha!!

"Den som har god hälsa och vänner, är rik utan att veta om det"


Matte smygfotograferade,,vilken buse!! Jag är helkoncentrerad!! Grabbarna
norpade lax och grönsaker HELA tiden, gissa om det gick undan med
sushin då?! Hahaha!!


Här ser ni en superlycklig Lotta!!!


Ska man göra såhär vid matbordet!??? Tur Emil sköter sig :)


Ja,,efter maten så var det tvdags. "Så ska det låta"!! Snacka om att vara inne
i tv:n : )


I torsdags så gjorde grabbarna sina egna pizzor!! Gissa om de var stolta.
Pizzorna var VÄLDIGT goda också kan de meddela, Hihihi!!

   
Gjorde en het köttfärssoppa i veckan, allt för att 
bakterierna ska bort :) På kvällen gjorde jag en 
himla god röra. Tonfisk, avokado, tomat, turkisk
yoghurt, samba oelek, solrosskott. MUMS!!! Matte 
gillade det väldigt mycket. "Kan jag ta en till" : )


Till sist kommer spöket
från Årebo!! Ska man vara
fin får man lyda pin,eller!?

 

Kommentarer
Postat av: Eva

Klart att jag inte skvallrar, förresten blir det svårt Göran är också och jobbar. Ses vid 5-tiden.

Tråkigt nog kunde inte Johan med familj komma, men vi hämtar Görans föräldrar, dom behöver komma ut lite.

Svärmor







2009-03-14 @ 10:51:38
Postat av: Helen

Oj vad mycket god mat ni har hemma hos er! Ser fram emot tisdag!!! hihihi

2009-03-15 @ 12:46:49
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Matlagningskurs!!! Jag skulle vara en given deltagare! =)

Kram

Linda

2009-03-18 @ 20:11:06
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0