JAG ÄR SÅÅÅ LYCKLIG!!

Ja, jag är sååå lycklig!!! Förrutom att jag har en helt underbar familj och vänner runt omkring mig, så var jag superlycklig igår!! Varför?? Håll i hatten nu,,,,Jag gjorde EGEN SUSHI igår!! Jag hade förberett mig på att detta kommer nog inte gå så bra, men man måste ju testa flera gånger, så,,,jag var rätt lugn i köket : ) Men resultatet blir hur bra som helst!! HEJA MIG!! Lite ego får man vara. Jag har blivit smittad av en elev vi har, eller Helen hahaha!! När Matte ringde och sa att han var påväg hem så var jag som en solstråle i telefonen(jag brukar vara glad, men då var det ngt extra)Jag lyckades med suchi Matte ropade jag rätt ut. Han trodde jag hade vunnit 1 miljon på lotto : ) Så ringer Helen, och jag bara babblade kände jag, men jag var ju lycklig!!! Nu får Helen inte bara bröd, utan det kan bli sushi också!!! Det blev många bitar, så jag bjöd ner Mattes föräldrar, Eva och Göran. Jag bukade sååå fint, och vet ni, det blev lite vin till maten,,åhhh vad mysigt!! Jag blev godkänd, HÄRLIGT!! Matte tittade på mig och sa, ska vi äta sushi varje dag nu??? Nja, vem vet!!! 

En sak till som gör mig lycklig, jag ska till jobbet imorgon!! JIPPI!! Att gå hemma gör mig knäpp!!! Idag är det bara en,, ja,,säkerhetsdag!?? Man ska vara hemma i 48 timmar efter sista "utskicket". Ett säkert kort när Emil börjar bli friskt är när han börjar bli småtyken. Dessutom har jag haft Rasmus hemma också...pust... Nej, de är himla goa grabbar, men det tar på en : ) Här kommer min underbara sushi!!
Tack alla ni som finns runt omkring oss!!! Syns i morgon Helen!!!!

"Man kan inte umgås med vänner dygnet runt, men att ha dem i hjärtat dygnet runt värmer"



Inte illa för Lotta!! Är lite stolt över mig själv hihi!! Jag hade krabbsticks, lax,
avokado, morot och gurka. MUMS!!!



Kul att duka lite fint när svärföräldrarna kommer!! OCH detta ät kul att göra
i VARDAGEN!!! Det gör väldigt mycket!!!

        
Det här kan man inte få för mycket av!!!!





 

Kommentarer
Postat av: Eva

Måste bara tillägga att dom smakade jättebra, Eest släng er i väggen. Tack för kvällsmaten den smakade mera. Kram svärmor

2009-03-12 @ 11:35:32
Postat av: Emmelie

Hej!

Skönt att du kommer tillbaka imorgon. Nu har jag lite rast .Så jag passade på att kika in här.

Vilka fina sushis du gjort!!

Syns imorgon bitti.

Kramar

2009-03-12 @ 13:09:12
Postat av: Helen

Hoppas verkligen att det blir sushi på tisdag!!! För det går väl bra att jag sover hos er då!!! Har liksom ränkat med det!!! hihihihihi! Sushin ser ju hur god ut som helst! Jag är imponerad! Vad tyckte pojkarna?



Ska bli SÅ kul att du kommer imorn!

Kram kram

2009-03-12 @ 15:48:52
Postat av: Linda

Men seriöst Veronica, måste ju få gå på matlagningskurs eller något hos dig. Sushin ser ju verkligen hur god ut som helst!! Du har inte något bra recept på tårta? Har i ett svagt ögonblick lovat baka en till vår födelsedag... =S

Jättekul att du kommer i morgon (och att Emil känner sig bättre naturligtvis)!!

Kramkram

2009-03-12 @ 19:30:30
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad snyggt du fått på din sida förresten! =)

(Hmmm... Varför syns inte min första kommentar??)

2009-03-12 @ 19:33:48
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fint du gjort, både super mat och jättefin dukning. Bra tips för att pigga upp vardagen.

Ha en trevlig helg, så hörs vi kram från Fam Henriksson

2009-03-13 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0