MAGSJUKA ÄR INTE ROLIGT!!!

Nej, jag hoppas att ni håller med!! Igår när jag följde eleverna till taxin, ringe mobilen... Matte mobil?? Han ringer inte i onödan till mig när jag jobbar. Emil hade spytt när han åkte skolbussen hem. Som tur var hann han ut! Man får se det positivt :) Och jag som verkligen trodde att den epedemin var över, men icke sa nicke... Ja, det var bara och ringa min underbara  vän Helen och tala om läget.. Jag som hade sett framemot sushi idag på vår studiedag!! ATTANS!!! Idag åkte jag och Rasmus in en snabbis till Ica Maxi och handla "magsjukevaror". Köpte också påskliljor i kruka. Det är verkligen vår snart!!!

Matte har hur mycket som helst att göra på jobbet, så idag ses vi nog i sängen tror jag... Men det får vara så ett tag framöver. Huvudsaken är att vi mår bra(förrutom magsjuka) och ställer upp på varandra.. Och det gör vi på HÖG nivå!! Nu blir jag lite känslig, tänk vad man kan framkalla tårar fort.. Fast det är ju en bra egenskap, att visa känslor!! I morgon ska jag städa och baka,,,,BRÖD!!!

En revanch i bowling ska vi ha med familjen Henriksson, absolut!!! 2 timmar gäller nästa gång, eller!??

Ja, Helen jag har ändrat lite färger i bloggen, men är inte duktig :( Ändra typsnitt och shofräs vettdu är INTE min grej, men jag ska nog klara det.

Tack alla mina underbara vänner att ni finns!! Utan er, vad skulle man vara då? Nä, det är en bra fråga man kan grunna på.

KRAM PÅ ER ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!!

"Glädjen finns inte i saker, utan inom oss"


Sanering av toaletten!!



Lite uppiggande vårkänslor i magsjukeepedemin : )

Kommentarer
Postat av: Helen

Saknade dig idag, såg fram emot en studiedag med dig!!! Mötet gick bra, uppdaterar dig när du är tillbaka! Fortsätt sanera så hoppas jag att vi ses snart!!!



KRAM KRAM

2009-03-10 @ 21:24:08
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag är SÅ glad för att du kommer tillbaka på fredag!!! Du är alltid saknad även om du bara skulle vara borta en kort stund! Du är en klippa och världens tillgång!!! Kramis

2009-03-11 @ 18:11:32
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0