NYKLIPPTA GRABBAR!!

                                 
Ja, så här såg grabbarna ut för snart en vecka sedan hihihi!! Hårfagra är de allt. Både jag och Matte har tjockt hår, så de har att brås på. Emil har tyckt att det är ok att jag har klippt han,,,, men,,,,nu är det kört : (  han börjar bli stor min lille Emil : ) Jag kan förstå han, jag är elevassistent, ingen frisör haha!! Givetvis hakar lille Rassebasse på detta. Fast de bli häftigare hos en som kan, och dessutom får man ju klubba,,mums!!

Ha de gott!!

"Att känna glädje över annans glädje, är hemligeheten med lycka"


Våra små rumpnissar!!!


Rumpnissarna ÄLSKAR sina motorfordon!! Jag och Matte åker mer än
gärna också. Matte har åkt motorcykel sedan mopedstadiet. Ett mc-kort
är en dröm Lotta har,,hmhmh.. Vem vet, kanske ngn gång..

Kommentarer
Postat av: Åse

Glad påsk på dig! Det ska bli skönt med lite ledigt, eller hur?

Kram Åse

2009-04-03 @ 09:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0