PAPPA, DJURVÄN UT TILL FINGERSPETSARNA!!

ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur att blogga: ) Var helt slut i helgen : ( Fattar inte vad det är som händer i kroppen, inte kan det vara vårkänslor när man sitter på toa en hel lördag, hihi!! Nu är jag fitt for fight igen!!

När jag har rast ibland, brukar jag gå hem till mina kära föräldrar ocg snika till mig en kopp kaffe. Pappa tycker det är superroligt när jag kommer, för då sitter vi och pratar hur mycket som helst!! Vi pratar gärna om när han var liten och vad han gjorde när han EGENTLIGEN skulle vara i SKOLAN, hmhm.... Och så blir det mycket bilprat. För er som inte vet, så är mitt största intresse, (förrutom grabbarna) bilar!! Jag har varit med pappa sedan jag vara ca 7 år kanske. Köp och sålt bilar, jag var med hela tiden!!! Nog om detta..

Min pappa har ett hjärta av guld,, och guld gillar han vett ni : ) Självklart har min mamma det också. Nu när han går hemma och har det bra så har han en sysselsättning..  När han var i sitt garage(ÄLSKAR sitt garage) så satt, en regnig kväll, en liten katt utanför garaget. Pappa Benny kan inte motstå detta lilla knyte. Vem börjar mata katten!? Jo, pappa!! Detta var nog i Januari ngn gång och han har kvar den än.. Han är allergisk mot djur, men skulle han, skulle han ha en hel kattfarm med diverse fåglar och smådjur : ) Jag tror att Emil har fått detta med djur från morfar. Emil ska ju ta hand om alla djur också. Vilken härlig egenskap att ta han om vilsna djur... Älskar dig pappa såå mycket!!! Och självklart min älskade mamma också...

Ha det gott alla nära och kära!!

"Det du ger till någon, får du alltid tillbaka på något sätt"



Här står min älskade pappa och pratar med pissemissen nedanför.


Här sitter han som bara äter leverpastej : )


Denna bilden säger mycket. De tycker om varandra...MYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hjärnsläpp och gravidhjärna... Glömde ju tacka för hjälpen med gympan igår. 1000 tack! Hoppas de skötte sig, de små liven! =)

Kram

Linda

2009-03-25 @ 06:39:31
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: bettan

ute o shoppar med Helen så du inte bloggar va...hoppas ni hade en jätte mysig dag o inte blåste hela lönen kram

2009-03-27 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0