VILKEN FANTASI MAN HAR!!!

Ja, vilken sjuk humor man har ibland :) Eller vad säger ni, Helen och Linda? Vi var på Navet med våra klasser. Ämnet!? Människokroppen. De hade gjort ett stort hjärta!! MEN inte i våra ögon hahaha!!! Dra en slutsats själva!!!



Jag och Matte åkte till Göteborg i måndags eftermiddag. Vi skulle på semenarie på tisdagen, VISMA LÖN,de ni, slå det om ni kan!! Vi passade på att åka ner tidigare. Vi checkade in på Scandic Crown vid 18.00. Myste lite,,,sen var vi på jakt efter en restaurang.. Efter drygt 1 timma kom vi fram till Babar(Ingen sushi Linda)jättemysig restaurang!! Jag åt tonfisk och Matte åt vildsvin. Supergott!! Rekomenderas varmt!! Ett glas rödvin blev det också, på en MÅNDAG!! Ja, man ska mysa i vardagen också, tycker jag iallafall :) Sedan gick vi tillbaka vid 20:00. Titta på tv:n, sen deckade vi vid 21:30. Sov gott?? VERKLIGEN!!! Sedan upp tidigt och äta hotellfrukost, vem gillar inte det!?? Förstod att på vardagar är det till 99% kostymnissar som ligger på hotell, och vi förstås. På semenariet var det jättebra. Mycket intryck, men det ska väl gå, tror jag ; ) Kul att jag och Matte gör detta tillsammans!!

Snart är det fredag(man får se det possitivt) Kram på er!!!!

"Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa livet på ett ben"


Utsikt från hissen!!


Matte efter middagen på restaurang Babar!! Han är föööör gullig!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Visst är det roligt att göra saker tillsammans med den man älskar! Livet är för kort för att slösas bort så det gäller att ta vara på tiden vi har tillsammans! När man gör saker tillsammans betyder det mycker eftersom man får uppleva det tillsammans. Det är aldrig samma sak att berätta för någon eller prata med någon som inte varit med, eller hur?! (som det där på Navet....hihihi)

2009-03-05 @ 22:20:43
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0