EMIL 10 ÅR!!!!

Japp, här har det varit kalas för hela slanten idag!!! Våran Emil fyller 10 år!! Tiden bara rusar förbi! Tänk på att stanna upp ibland och njut av det du har runt omkring dig!!

Jag var 22 år när Emil såg världen första gången. MEN ni ska veta hur nervös jag var när jag skulle berätta att vi var gravida för mamma och pappa.

Jag hade köpt med semlor hem till mamma och pappa. Mammas första kommentar "Vad är det nu som har hänt"? Jag var nervös innan, men nu var jag genomsvettig :) Vi började fika och ...."Jag är gravid". Pappa ställde sig genast upp och började gå fram och tillbaka i köket, "Vi fixar detta Lotta, vi fixar det". Tja, det var ju jag och Mattias som skulle fixa det, eller hahaha!!

Jag vill bara säga tack mamma, pappa, farfar, farmor att ni har ställt upp så himla mycket för oss!! Ni är verkligen guld värda!! Pssst....Undra om de vet att jag ska gå upp på heltid på tisdag :)

Ja man ska verkligen ta vara på varann och ta dagen som om den vore den sista....


Vad fick en annan när man fyllde 10 år??? Ja, inte var det en laptop inte...


Rätt lycklig eller!!!


Något som värmde väldigt mycket inombords var att min mormor Asta kom med till kalaset mamma och pappa. Grabbarna tyckte det var roligt, de liksom tar hand om Asta, stänger bildörren, drar ut stolen och mycket kramar förstås!!! Tack mormor för att du kom idag!!! Det värmer mycket mycket mer än vad du tror hos mig!!!


Snacka om girlpower!!!!!


Efter en lång men härlig dag så blev det till sist kvällsmat! Superduper enkel tacopaj!!

Har lite huvudvärk...stress, spänning eller bara tröttvärk. Nu ska jag ta med man och BT och hopp i säng, blir ingen tv idag!!!

Kram kram

"DRÖM OM MORGONDAGEN,MINNS GÅRDDAGEN, LEV I NUET"

Kommentarer
Postat av: Åse

Tänk vad tiden går.

Det är klokt av dig att ta vara på dagarna. Det verkar du kunna tycker jag. Ska du vicka för Helen? Då får du se hur roligt det är jämfört med assistentjobbet.

Jag har tackat nej till ett vick som varade hela december. Man kan ju inte vara utchasad till jul!

Kram från Åse

2009-11-30 @ 19:17:19
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0