Gissa vem som är lycklig....

Ja, lycklig är bara förnamnet :) Vi är sååå glada för vårt nya vardagsrum!!! Tapeterna blev så bra!! Tur att vi har världens bästa målare(grabbarna säger världens sämsta målare, allt för att retas haha!)David. Det går inte att tacka nog för det du har gjort,,,,whiskeykväll???

Gardiner är beställda och förhoppningsvis kommer elektrikern imorgon, GUD VAD HÄRLIGT!!!

Greven sitter i telefon....som vanligt hahaha!!!!


Vad gillar ni dörrarna?


Lampetterna inköpta från Tradera!!!


Skylten ovanför dörrarna har jag fått av kollegan Bettan i present!! Skylten säger allt!!! Matte tycker om den jättemycket!!

Ska bara upp lite väggord och tavlor också, sen är allt tipptopp!!

Nattinatti!!!!

"VAR LYCKLIG FÖR DET DU KAN"

Kommentarer
Postat av: Åse

Oj vad tjusigt rummet blev. Vad är det för en golvlist? Jag har aldrig sett den typen. Görfint!!!

Vill också ha väggord, men tror att det är för petigt att sätta upp.

Är hela huset färdigt nu????

Tänk när Maggan och jag var hos dig! Nu är det väl inget kvar från den tiden!?

Krya på er och kram

2009-11-11 @ 21:59:33
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Helen

Oj oj oj!!! Det blir finare för varje gång jag besöker er! Kul att se i verkligheten nästa vecka!!!! Party! Party!!!



Det blir superfint! Det säger även min make!!!



kram

2009-11-11 @ 22:14:52
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: elaine

såååå fint det blev!!!!!!

2009-11-12 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0