God gärning och GARDINER!!!

Ja, den goda gärningen...Har gjort egna allahelgona-dekorationer!! Jag älskar och pilla med allt vad naturen har att erbjuda...Mina kransar bestod av rönnbär, pinnar, grankvistar, mossa och smällbär. Jag tycker själv att de blev jättefina..

Vi la kransar på min farfar och farmors grav, min morfars grav och Mattes morfar och mormors grav.. Jag måste säga att jag(vet att Matte också gör det) mår väldigt bra efter att ha varit på kyrkogården och tänt ljus och lägga
 ngt fint på graven... Ja,,,känns bra i själen.



Håll i er gott folk...Lotta har fått upp gardiner på andra våning!!! Tack Sofie för "receptet" på gardinerna!!! Jag är såååå himla nöjd!!




Pssst..Hoppas du tycker om ditt nya rum Helen :)

Nu ska hela familjen gå på bio och se filmen "UPP". Vi ska möta familjen Nillson oxå!!

Ha en fortsatt trevlig söndag!!!

"HAR DU GJORT NGT GOTT, FÅR DU ALLTID TILLBAKA DET PÅ ETT ELLER ANNAT SÄTT"

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka fina kransar! Vad duktig du är!



Hissgardiner är så lätta att göra och blir så fina när de är upphängda!!! Kul att du gjort sådana!!! Också superfina!



Kram

2009-11-01 @ 15:37:23
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Linda

Tänkte på dig idag när jag skulle duka till vårat dopfika. Tääänk om man var lika kreativ!!! Väldigt fina hissgardiner du har gjort (och kransarna)!

Nu ska vi pusta ut i soffan med lite smörgåstårta...

Ha det gott!

Kram

Linda

2009-11-01 @ 19:10:34
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Åse

Du är duktig på blombinderi. Det har du visat prov på tidigare. Jättefina och personliga kransar. Annat än de köpta.

Gardinerna blev kanon. Nu väntar jag bara på inbjudan för att få lite inspiration.

Kram kram

2009-11-02 @ 17:11:04
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej du!!!

Har du provat några kläder än? Hoppas att du kunde ha något plagg... Kanske är de lite stora...



Du ska verkligen vara nöjd med både kransar och gardiner! De är superfina!!



Kram

2009-11-02 @ 18:37:59
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0