Lite blandat...

Ja, ja vet.. Har inte uppdaterat på läääängeeeee...... MEN(älskar dina MEN Helen hihih!) jag har inte haft den tiden, så enkelt är det. Mycket aktiviteter med grabbsen här hemma. De går i första hand...bloggen??Nja, kanske tredje, fjärde hand hahaha!!!

När jag och Rasse kom hem efter brottningen i onsdags, så var det pizza och en STOR bukett blommor på bordet!!! Gissa om jag blev glad!!! Det värmer sååå mycket i mitt lilla hjärta, fast jag har ett stort hjärta tycker jag nog allt :) Eller vad tycker ni?





Förra fredagen fick jag och Emil en lysande idé..Lite knäpp, men superkul!!! Vi skulle köpa en av varje godis som fanns i hyllan på ICA KVANTUM. Till en början så trodde inte vi att det skulle bli mycket, trodde vi ja. Det blev en rejäl påse ska ni veta :) TJOHOOO vad gott!!! Idag ska vi göra likadant på ICA MAXI!!!





Ja, ni som inte vet,,,jag bara ÄLSKAR julen!! Har nog fått det av min älskade pappa!!! Jag ljuger inte om jag säger att han har ca 70 tomtar BARA i bokhyllan!! HEJA JULEN PAPPA!!! Har gjort våran adventljusstake till vårt härliga vardagsrum. Tycker själv att den blev helt ok!!! TRO PÅ DIG SJÄLV!!!



Ja, vem kan inte vara stolt!!! Vi är sååå lyckliga över vårt vardagsrum!!! Åhhh vad vi njuter där!!!! Ja, ja tolka det hur ni vill hihihi!!! Nu har gardinerna kommit upp!! Superfina!! Tyget har ett.... Paesly, Pejsly, Pesly, Päjsly mönster, ja stavningen då??? Inte så noga, tyget är snyggt ändå :)




Det var inte enkelt att sätta in fingerkrokarna i gardinerna... MEN vem satt och försökte med det??? Jag älskar dig så mycket Matte!!!


Nu ska vi åka till Rasses simskola, så....ha det bäst och trevlig helg på er!!!

Kram kram

"DU VET VÄL OM ATT DU ÄR VÄRDEFULL"

Kommentarer
Postat av: Eva

Det stavas paisley kolla i google där har du fler liknande mönster du kan kolla på.

Glöm inte hundar och får i helgen.

Kram

2009-11-27 @ 17:03:39
Postat av: Helen

Hej du!

Vad fint det blir! Adventsljusstaken blir superfin!!! Brukar ag säga men eller?! LIte trög så här på morgonen...



Ha en mysg helg!

Kram Helen

2009-11-28 @ 10:22:21
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: bettan

Så jätte fint med gardinerna och vilken fin stjärna och och och vilken "gardin" duktig man du har.Ska komma o se det i verkligheten nån gång...Ha en toppen helg ses på måndag Kram kram

2009-11-28 @ 15:43:53
Postat av: Helen

Imorgon kanske du har nåt nytt att blogga om.... Vem vet?!!!

2009-11-29 @ 20:05:21
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0