Tänk vad glad man kan bli...

Oooojaaaaa!!! Igår kan man nästan tro att det är min födelsedag!!! Lite nyfikna???? Skulle jag också vara hahaha!!! Nä,,skämt åsido...Helen kom med en hel påse full med kläder till....MIG!!! Gudars vad roligt!!



    
Emil hjälpte mig att ha en liten modevisning a´la Årebo!!! Jag fick blinda medans han valde ut kläder och tog på mig detta. Riktigt duktig var han!!! Ta kort kan han också...måste vara mina gener :) Nej, självklart har Matte ett finger med i spelet!! LOVE YOU!!!

OJ!! Nu ska jag åka och hämta Rasse hos kompisarna....

Kram kram

"VAD TACKSAM FÖR DET DU HAR"

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt:)

2009-11-03 @ 18:34:07
Postat av: Helen

Hej där!

Vad roligt att kläderna passade!!! Ser riktigt bra ut!!!



Kram

2009-11-04 @ 07:50:39
URL: http://helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0