HELT OTROLIGT!!!

Oj, vad kallt det var i kalla Sverige hihih!!! Kaxigt va!!! Jag kan inte fatta i min vildaste fantasi att jag, Veronica Lotta Nyberg har flugit för första gången!!! OCH vet ni vad??? Vi planerar redan nästa resa : )

Vilken häftig upplevelse att flyga! Jag var ju som grabbarna, HELT TOKIG!!!! Måste ju säga att starten var det mest häftigaste jag har varit med om, helt otroligt!! Med tanke på att det är en grabb under den kvinnliga kroppen, så älskar jag FART!!! Bilar, mc bara det går fort! PLanet ligger klart på första plats!!! Tack alla ni som har stöttat mig i detta, utan er kanske jag aldrig skulle få tummen ur!!! Love you all!!!

Turkiet då??? Underbart!! Kanske inte ett vackert land så, men varmt :) Det var lite skillnad från här, inte spola ner pappret på toan, inte dricka kranvattnet, ja, vi fick lära oss MYCKET!!!

Unnade mig lite manikyr, plockning av ögonbyn, samt färgning!! Kostar ju ingenting, jo lite då hahaha!!!
Shoppning?? MYCKET!!! Fast Matte var den som var på hugget :) Pruta, pruta och pruta, det var det som gällde annars gick man det lärde jag mig :)

Tack Familjen Hellström som var med oss på resan, tack för ni trycker på lite extra, då åkte tummen ur!!!

Nu ska jag tillbaka till verkligheten, lägga in fakturor, tvätta, tvätta och tvätta!! Men det är det värt!!!

Njut av lite bilder, för det gör vi!!!


Rätt coollugn, eller vad tycker ni, hihi!!!


Flygplatsen i Antalya


Ingen dålig utsikt från rummet


Dags för,,,POOLEN!!!


Vilka är det???


Det var ju hela familjen Nyberg!!!


Blev mycket gott!! Såklart, ÖL också!!!!


Vem tyckte det var roligast att bygga???


Efter mycket badande och byggande, så var glassen god!

Rasmus, charmknutten charmade varenda människa! Här har han fått en drink till!!

Ingen dålig bäddning!!!


Blev en hel del, nu blir det vatten och bröd!!!!

Summan av kardemumman då,,, helt otrolig resa!! Att åka hela familjen och bara rå om varandra var det bästa!!

Mer bilder kommer, var så säker :)
LOVE YOU ALL!!!

"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT ÄNDRA SIG"


Kommentarer
Postat av: Emelie & Bettan

Hej! Hoppas att ni har haft det underbart! Du är otroligt efterlängtad på jobbet! Ska bli jätteskoj att du kommer tillbaka! =) Ses imorgon! Kram kram

2009-10-08 @ 17:07:26
Postat av: Helen

Oj, oj, oj vilken resa! Man blir inte alls sugen på att sticka till värmen nu... Härligt att ni har haft det så bra och att allt gått som planerat! Med all den shopping måste det varit tur att ni tog vår STORA väska!!! Vart går nästa resa och när? Ni behöver väl inte sticka iväg allt för fort... Nu när du är tillbaka vill vi ha dig hemma ett tag!!! Himla kul att ha dig tillbaka på jobbet igen! Jag har verkligen saknat dig!



Har glömt fråga; är det ok om jag sover hos er både måndag och torsdag? Vilken vecka vi har med alla olika möten...



Ha en underbar helg!

Kramis

2009-10-09 @ 16:20:14
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: fam west

Ser helt underbart ut!!! Sååå roligt för Er!!! Av bilden på inköpen att döma ser det ut som Matte måste bygga en garderob till!! Hälsa grabbarna /johan

2009-10-11 @ 21:16:16
Postat av: Linda

Vilken skön resa ni gjort! Vad gott och komma iväg till lite värme. Turkiet är skoj! Och billigt!Tyckte det var jobbigt med prutandet först, men blev en fena på det ganska snart...

Hoppas du har det bra!

Kram

Linda

2009-10-13 @ 16:23:26
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0