GIRLPOWER!!

Japp, igår var det tjejkväll!!!! Ni ska bara veta vad jag grejade och donade hela lördagen. Man vill ju att allt ska vara hur bra som helst för sina vänner! Förrätten förbereddes, samt pajer som jag aldrig gjort förrut. Jag kan meddela att pajerna gick hem hos alla! YES, jag lyckades :)


Nu sitter vi och äter förrätten. En avokadosoppa! Gick hem också kan jag meddela :)
Här sitter Helen, Annika A, Annika M och Stina.

På denna sida har vi Elaine, Theres, Sofie och Camilla.


Använde naturen när jag dukade...


Tänk vad naturen ät bra..


Efter mycket tjejsnack var det dags för varmrätten...

Tack ni som var med, utan er så blir det ju ingen tjejkväll!! Sen var det några som inte kunde komma, men det blir fler gånger, var så säkra :)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och käka popcorn!!!

KRAM KRAM :)

"LEV EFTER DINA FÖRUTSÄTTNINGAR"

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för igår och idag!!! Maten var verkligen jättegod och kvällen supertrevlig! Härliga vänner du har!!!



Kram

2009-10-25 @ 21:41:08
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0