HEL-RÖJ!!!

Japp, med stora bokstäver ska ni veta!! Jag och Emil fick en ryck, ett väldigt bra sådant : ) Emil hade en dator på sitt rum, MEN spelade han på den?? Nej.... Dammsamlare?? Ja... Vi får se om farfar och farmor vill ha tillbaka "dammsamlar´n" hihi!!Han beslutade att han ska önska sig en smdigare dator i julklapp eller födelsedagspresent, ingen dålig present!!! Önska kan man ju alltid göra, eller???


Före.....

  
Efter!!!


Klisterlappar är aldrig fel.

Vi slängde hur mycket som helst. Håll i hatten, Emil tyckte det var bra´, hoppsan!!!

Ha en fortsatt mysig tisdag, för det ska vi ha!!!

"TÄNK INTE FÖR MYCKET; AGERA"

Kommentarer
Postat av: johan w

jag tyckte "före bilden" var rätt fin åxå.....

2009-10-13 @ 21:26:24
Postat av: Lotta

Nej Johan,,för mycket "bös" Vänta du bara hahaha!! Hälsa familjen!!!

2009-10-13 @ 21:36:15
URL: http://lottabus.blogg.se/
Postat av: Helen

Superfint ju!!!! Kul när det blir så bra!!! Är klockan bortstädad nu då.... När ni ska städa ut den lilla vita datorn så kan ni skänka den till oss!!!



Trög som jag är fattade jag inte skämtet... Men, men di får förklara imorn!!!



Tack för kortet! Vi blev så glada!

2009-10-13 @ 22:20:27
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0