Kommer inte undan :)

Ja, ja Helen, jag ska använda mitt biologiska namn, hahaha!!! Vilket konstigt ord, "biologiskt namn". Låter liten som tagit från ngn adlig kanske, nej, heltokigt!!! NU kommer utmaning nr 2!!!

1. Vad heter du: 
Veronica
2. Ett ord på fyra bokstäver:
Vits
3. Flicknamn: Vera
4. Pojknamn: 
Valter, Mattes morfar hette så :)
5. Yrke:
Värsta elevassistenten!!!! Ibland är det så!!!
6. Färg: Vit

7. Klädesplagg:
Vardagsmys-kläder! Också ett adligt ord :)
8. Mat:
Varmkorv
9. Sak i badrummet:
Vatten, slå det ni!!!
10. Plats/stad:
Varma länder!!!
11. En orsak att vara sen: Värmen i sängen kanske tjoho!!!

12. Något man skriker:
Vad i.....!
13. Film: Vin Diesel-filmer!! Urläcker sak det där :) 

14. Något man dricker: VIN!!!!
15. Band: Visex
16. Djur: Visent
17. Gatunamn: Vasagatan
18. Bil: Vaz Lada
19. Sång: Vem kan segla för utan vind?

Kram på er alla där ute!!!!

"TA VARA PÅ DET NI HAR"


Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggt, nu är jag NÖJD!!!!! Jag läste "värsta" elevassistenten som "grymmaste, coolaste" elevassistenten! SÅ det stämmer ju!!! Du är ju grym ju!!! På ett bra sätt!! Fattar du?!!



Kram

2009-10-20 @ 22:01:16
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0