UTMANING!!


Det var inte igår man fick en utmaning!! Superskoj Emelie!!! Ska bara ta ett djupt andetag,,,,börjar,,,,nu!!!!!
MEN vänner, jag kommer att använda Lotta!!!


1. Vad heter du: Lotta
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lust
3. Flicknamn: Lisen
4. Pojknamn: Lasse
5. Yrke: Listig elevassistent hahaha!!
6. Färg: Ljus rosa
7. Klädesplagg: Lediga byxor
8. Mat: Lilla mammas köttfärslimpa
9. Sak i badrummet: Lacoste "Dream of pink"
10. Plats/stad: Liseberg
11. En orsak att vara sen: Lust att njuta hihi!!!
12. Något man skriker: "Lägg av!!"
13. Film: Lejonkungen

14. Något man dricker: LINDEMANS!!!
15. Band: Lasse Stefanz, tjoho vad det svänger : )
16. Djur: Lemur
17. Gatunamn: Lindormsgatan, eller Emelie? Hahaha!!!
18. Bil: Lamborghini Contasch!!! WOW vilken bil tjejer!!!
19. Sång: Lusse lulle

Jag utmanar familjen West/Kanevad!!! För jag vet att ni tittar in lite då och då och kommenterar :)


Kommentarer
Postat av: elaine

=) hihi. vi är flitiga läsare av din blogg. vilken bokstav ska vi skriva på?

2009-10-20 @ 14:39:14
Postat av: Veronica

Tja,,, ska vi ta.... J! Emelie gjorde innan mig, så J kan ju vara roligt!!! Ha det bäst!! Ladda till lördag!!! Kram

2009-10-20 @ 17:22:37
Postat av: Helen

Men du Veronica.... Jag tror inte att du riktigt förstått reglerna!!!!!! MAn ska ju ta första bokstaven i sitt namn... Heter inte du VVVVVVVeronica?!!! Gör en till!! På V! Och Elaine får göra en på E, men inte använda samma som Emelie!!! Mer utamning!!!



KRAMISAR!!!

2009-10-20 @ 18:27:01
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: J & E

1. Vad heter du: Johan & Jennifer (elaines andranamn)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp!

3. Flicknamn: Jolie

4. Pojknamn: Johanni

5. Yrke: Jultomte

6. Färg: Jätte blått

7. Klädesplagg: Jobbarbyxor

8. Mat: Julbord

9. Sak i badrummet: Jacuzzi

10. Plats/stad: Jamaica!!!

11. En orsak att vara sen: Jätte mysigt att snooza med sin kära

12. Något man skriker: Järnspikar

13. Film: J(g)öta kanal

14. Något man dricker: JÄGER

15. Band: Judas Priest

16. Djur: Jycke

17. Gatunamn: Jössagatan

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jag såg mamma kyssa tomten



2009-10-21 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0