Vilken överraskning!!!

Igår åkte jag med Rasmus på...håll i hatten... BROTTNING!!! Det kan vara hans grej kan jag tro :) En annan skulle nog vara med också och avreagera sig ibland!!!

Vi hämtade Simon och hans mamma Annika. Simon går i Rasmus klass och nu då brottarklubb :) Jag och Annika passade på att gå en sväng medans grabbarna kämpade för livet hahaha!!!

När träningen var över och vi kom hem runt 19.30, så väntade Emil och Matte på trappan,,hmhm..lite skumt.. "Ni får gå in i finingången" säger Emil. Höll på att svimma kände jag..Vad är det nu!!! Vi gick in, och i vardagsrummet är det dukat fint med tända ljus!!!


Stolta kockar!!

Klart en brottarkille måste äta ordentligt!!


Emil välkomnade oss, och visade vart jag och Rasmus skulle sitta. Det severades vin och saft :) In kommer Matte och Emil med supergoda toast!!!!

Vi hade en underbar kväll hela familjen!! Vi kom överrens att varje onsdag ska vi göra ngn överraskning som Emil ska bestämma över. Givetvis så ska Rasmus bestämma på fredagar!!

Ha det bäst!!

"GRUNNA INTE, UT MED DET"

En HELT annan sak.... Jag HATAR verkligen  LÖSS!!!!!!!!
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Helen

Bra grej att ha mysonsdag! Varför bara ha mys på helgerna?!! Onsdag är ju också lill-lördag så det är ju perfekt!!! Hoppas jag prickar in nån onsdag framöver att sova över då!!!



Ses imorn!!! Lämna "husdjuren" hemma!!! Kram

2009-10-22 @ 20:25:20
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0