NYKLIPPTA!!

Nu var grabbarna och jag nyklippta!! GUD vad härligt det känns, och ni ska veta att jag klippte av en rejäl bit,opps!! Har man bästa frisören, så vågar man!! Jag har klippt mig hos Sofie,,,,ja hur länge tro? Det är ett tag :) Nu har hon egen salong i sitt, eller deras hus, förlåt Daniel i Limmared. Superfin salong dessutom!! Är det ngn som vill prova en ny frisör så rekommenderar jag Sofie på HÖG nivå!!! Bäst i test kan man säga :)

Vet du vad Sofie? Vi pratad ju lite om vin på fredagar,,,vem fick ett glas vin på en torsdag tror du? Han är för romantisk ibland min Matte. Tack för idag och ta det lugnt i Barcelona nu hihi!!!




Grabbarna gillar Sofie starkt!!!
"DET DU INTE GÖR IDAG, GÖR DET EN ANNAN DAG"


Kommentarer
Postat av: Frissan:-)

Har man världens gooaste kunder kan man ju inget annat än lyckas!!1Vad tyckte matte om ditt hår? nu åker vi snart... puss på dig så länge!!

2009-09-04 @ 10:47:51
Postat av: Helen

Snygga killar, men den snyggaste blev ändå DU!!!! Jag gillar din nya lock supermycket! Den är så du och riktigt snygg!!



Ha en härlig helg!

Dags fixa godispåse till kvällen!!!



Kram

2009-09-04 @ 16:04:23
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygga grabbar! Skulle vilja se en bild på dig också!! =)

Hoppas helgen blir mysig!

Kram

Linda

2009-09-04 @ 18:37:13
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: johan w

Nice cuts på crab boysen

2009-09-04 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0