RESPEKT???

Ska man ha respekt?? Ska man ha respekt mot vuxna och mot barn? SJÄLVKLART!! Hur skulle livet se ut annars! Man vet ju hur världen ser ut... INGEN RESPEKT!!!
Hur kommer det sig att Lotta skriver detta?? Jo, det ska jag tala om... Nja, det gör jag nog inte, för man vet aldrig...

Människor som är respektlösa kommer inte särskilt långt i sina liv...

                                                                                                                                               Se hela bilden                                                            

Tur att jag var på friskis och svettis idag!!!! Gissa om det gick undan på cirkelpasset :)

"HEJA HELGEN"

Vårt motto i skolan är: "SÅ SOM DU VILL BLI BEHANDLAD, SKA DU OCKSÅ BEHANDLA ANDRA"


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag säger som du, det är tur att vi tre har varandra!!! Vi är ett sjuhelsike bra team alltså!!! tack till er båda för allt stöd!!!



själv var jag på afrodans idag! Underbart att få släppa loss! Kände mig som en ny människa efteråt med en massa ny energi!



kram

2009-09-02 @ 23:24:36
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som... tja, behöver ju inte skriva det här, men jag tror jag fattar grejen... Skönt att avreagera sig med något fysiskt!!

Team Tellus rockar fett!

Kraaaam

2009-09-03 @ 19:23:35
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0