.....SKITNERVÖS!!!!

Har varit lite cool inför resan, MEN nu kör det i hela kroppen. Har varit på toa 2 ggr redan på morgonkvisten,, Fast jag pratade med Rikard igår, min kära kollega Helens man. Jag går på hans linje, det är coolt när det lufter. Hallå!! Visst är det coolt att flllyyygggaaaaaaa!!!!! Ska åka till jobbet om en pyttestund. Ja, det är bara 9 timmar kvar innan motorerna gör sitt!!!! Nej, på med kläder, -3,2 grader var på i Årebo!! Brrrrr!!!!




Se hela bilden













Ha det bra och massor av kramar!!!


"GÖR DET DU ÄR RÄDD FÖR, UTMANA DIG SJÄLV, OCH STÄRK SJÄLVFÖRTROENDET"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig resa :)

2009-09-30 @ 20:43:22
Postat av: Helen

Ni kommer att få en toppenresa, det vet jag!!! Just nu sitter ni nog med varsin paraplydrink i värmen!!! Härligt! Flygningen var väl inget?!!! hihi!



Kram

2009-09-30 @ 22:13:59
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0