Som en fågelholk!!

Ja, det kan man lugnt säga.... Visste att Matte hade köpt parketten till vårt underbara vardagsrum!! Jag tycker verkligen att det är sååå underbart!! Och bättre blir det med tapeter, och vårt omklädda soffgrupp som vi ska hämta,,,,IDAG!!! Tjoho vilken dag!!!

Ja, jag ska återgå till första meningen :) När jag kommer ner till vardagsrummet, så ligger Matte där och LÄGGER IN PARKETTEN!!! Kände mig precis som en, ja fågelholk!!! Nu gott folk är det inte långt kvar!!!!!



Skulle bloggat om gårdagen när en supergo vän, Annika med sina barn Simon och Julia var här och åt mysmat!! Ja tacos!!! Annika har opererat axeln och hennes Fredrik var på mässa i Tyskland. Då ville vi göra en insats! Kan vara skönt att bara få komma bort och äta! Detta inlägg kommer ngn annan dag, så håll ut!!!

Förresten,,,,bara 11 dgr till TURKIET!!!! Fast jobbet hänger med i tankerna, "Måste köpa ngt till eleverna, tur man bara har 7 st" Och mina underbara kollegor Helen och Bettan!!! Ni finns i tankarna självklart!!!

Nu ska jag sätta mig en stund med Mattes papper... Då kanske det har hänt ännu mer med,,, ni vet vad!!!


KRAM MINA UNDERBARA VÄNNER!!


"LIVET BLIR MYCKET LÄTTARE OM MAN HJÄLPS ÅT"


Kommentarer
Postat av: Åse

Tjena tjejen!

Vad jag är nyfiken på ert förvanlade hus! Det verkar bli supersnyggt!

Kram

2009-09-20 @ 11:20:17
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Helen

Snyggt!!! Kul att det händer grejer mellan varje gång jag är hos er!!! Nu kommer jag ju redan på onsdag så det är tur att han är nere å fixar nu!!! Har ni valt tapeterna än? spännande att se hur ni gör!! Det kommer att bli SÅ fint!



kram

2009-09-20 @ 11:56:21
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Linda

Oj vad fint det verkar bli! Vad duktiga ni är som fixar så mycket själva. Spännande att se vad det blir för tapeter!!

2009-09-21 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0