Sorry!!!!

Är helt förstörd!!!Kan inte ladda upp inlägg via iphonen!!! HELP!!! VAd händer?? Får nog kontakta telia o se vad de har för fuffens på gång :)
Fast det går ju bra att BARA skriva hihih!! Har gott sååå himla bra att vara själv hemma, nu när Matte är i Barcelona. Ni som vet,,,,så gillar inte jag att vara hemma själv... Jag har ju mina bodyguards, Emil o Rasmus. Sen har vi världens farligaste katt, så utmana inte ödet hahahaha!!! Nu ska jag iväg o köpa lite blomster!!!

Kram i massor till er!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Har med mig lite smått och gott i bagagen till Emils loppis!!!! Hoppas det är nåt ni kan använda!



Kram

2010-04-25 @ 21:50:35
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Åse

Vad kul att höra från dig igen. Det gör inget att du bara skriver.

När Lasse är borta har jag ett luftgevär liggande under sängen. Jag kan altid klippa till någon med det. Ha, ha!

Kram Åse

2010-04-25 @ 22:11:49
URL: http://rapportfranlandet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0