GUD VAD HÄRLIGT!!!!!

Ja, livet är bra härligt!!! Man ska vara på varje dag som går, för vad som händer imorgon är INGEN som vet ;) Det känns som om familjen Nyberg har haft väldigt mycket flyt på sistonde :) Hmhmhm visst har vi det!!! Nja, ska inte säga allt, men allt blir lite lättare hihihihi!!! Nyfikna???


Thumbnail
Något som vi fick besked om igår är att vi......nyfikna??? Jaja då,,,vi fick säsongsplats på MALÖ CAMPING i år!!!! Kan ni tänka er, Affe ska stå i Orust iår!!! Ja, båten ska givetvis med. Den kan inte vara själv hihihi!!! Gissa vem som sken som en sol här hemma??? Inte var det jag. Just precis, Matte!!! Han blev överlycklig!!! Han som inte skulle ha husvagn!!! Livet kan verkligen förändras:) Det ska läggas trallgolv och grejer. Matte går in för detta till 110%!!! Matte vill ha ngt att åka till på helger och koppla av...Nu har han det :) Puss goding!!!

Det känns som om familjen Nyberg är värda flytet...Livet är trotsallt hårt...Kämpa på....Det är värt svett och tårar...Tro mig, jag vet vad jag pratar om...

Tjingeling på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Då vet jag vart vi ska åka nästa sommar!!!!

kram

2010-02-17 @ 16:59:53
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Helen

Självklart menar jag nu till sommaren!!! Jag är inte helt "med" nu för tiden.... Den långa sjukskrivningen har rört till det... Känns som om jag fortfarande är på 2009.... Skönt att börja jobba nu igen! Det är inte långt kvar nu!!!



Kram

2010-02-17 @ 22:15:46
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0