"se det snöar"

10bd133f1945af24b88cc033ba31645b.png

Kolla varifrån!

Jag var ute på rastvakt idag på skolan. Det är jag varje onsdag på lunchen. Lite kul att träffa andra elever och inte bara sina egna. Fast när jag såg mig själv i ett fönster skrattade jag högt.     Är ju en snögubbe!!!! Det snöade riktigt mycket. Såg knappt framåt, men jag gillar ju snön så jag är som ett barn, superglad :)
Igår åkte jag på mina längdåkningsskidor för första gången. Hjälp vad jobbigt det var!!! Slalom och löpning är ju ingenting!! Min personliga tränare var med,,,älskade Matte!! Fick en del bra tips. Kul att göra ngt tillsammans. Hur långt jag åkte?? 4,6 km :) inte illa för en nybörjare hihi!!! Blir nog golfbanan i helgen. Ngn som är sugen??? Nej back to the reallity!!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Hahahahah!!! Känner igen det där!!! Riktigt snyggt!!!!



Kram

2010-02-03 @ 21:42:23
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Åse

Vad sportig du är. Jag kan bara, avundsjukt, beundra dig. Men det är klart med en sådan tränare!!!!

Kram från en soffpotatis.

2010-02-05 @ 19:08:25
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0